Garnki

1. Data: 2001-11-29 17:35:32

Temat: Garnki
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czytalem watek "smazenie gotowanie" i nasunelo mi sie pytanie, czy jakosc i
zdrowotnosc potraw zalezy takze od tego w jakich naczyniach je
przygotowujemy. Chcialbym zaznaczyc, ze tak sie zdarzylo ze ja rzadze w
kuchni. Nie jestem nowy na grupie, rok temu podawalem juz swoje przepisy.
Wracajac do tematu, mialem zestaw garow, patelnie tzw rybna kupiona od
cygana na ktorej przygotowywalem tylko ryby, patelnie do nalesnikow i
plackow, brytfanke w ktorej dusilem - smazylem sztuki miesa. Dokladnie rok
temu wszystko sie zmienilo. Na prezentacji znanej firmy na litere Z
skompletowalem sobie zestaw 5 garow i 2 super patelnie. Cale gotowanie sie
zmienilo. Napewno macie jakies doswiadczenia. Czy w tych garach jest
zdrowiej. Jedno moge powiedziec, moja tesciowa bez obaw zje bigos, ktorego
nigdy nie mogla jesc, olej sie nie przypala. Zdarza mi sie, ze przeprosze
swoja stara brytfanke aby poczuc smak troche przypalonego miesa.
Pozdrawiam grupe
MarekF

1. Data: 2001-11-29 18:23:31

Temat: Re: Garnki
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

maf wrote:

> [...]
> nigdy nie mogla jesc, olej sie nie przypala. Zdarza mi sie, ze przeprosze
> swoja stara brytfanke aby poczuc smak troche przypalonego miesa.

Od pewnego czasu wyeliminowalam prawie zupelnie aluminium w kuchni.
Wszystkie garnki mam stalowe, patelnie zeliwne a "blachy" szklane.Nie
wiem, czy jest roznica w smaku, ale osobiscie wole nie myslec o tych
aluminiowych wplywach na moj mozg, wiec czuje sie spokojniej. No i mycie
garnkow jest duzo latwiejsze.
Magdalen Bassett

1. Data: 2001-11-29 18:24:26

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maf <m...@a...alpha.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c067231$...@n...vogel.pl...
> Witam
> Czytalem watek "smazenie gotowanie" i nasunelo mi sie pytanie, czy jakosc
> zdrowotnosc potraw zalezy takze od tego w jakich naczyniach je
> przygotowujemy.

Hm...Facetowi zlazl teflon z patelni, tzn zlazil, troche jeszcze go bylo.
Gosc nastawil patelnie na ognien, bez tluszczu i lazil po domu, po
czym...umarl. Zanbil go teflon:-)))
Serio.

1. Data: 2001-11-29 18:50:58

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Hm...Facetowi zlazl teflon z patelni, tzn zlazil, troche jeszcze go bylo.
> Gosc nastawil patelnie na ognien, bez tluszczu i lazil po domu, po

skoro serio to skad to ":-))" ????????????

Mechcia
hmmmmmmmmm

1. Data: 2001-11-29 19:00:30

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u603m$hr5$...@n...tpi.pl...

> skoro serio to skad to ":-))" ????????????
>
> Mechcia
> hmmmmmmmmm

mechnia, mama to slyszla w radiu (ja osobiscie nie). A wiem to stad, ze mi
po chmasku teflon z patelni odpada i pytalam ja, czy to moze byc trujace:-)

1. Data: 2001-11-29 21:54:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

maf <m...@a...alpha.pl> a écrit dans le message :
3c067231$...@n...vogel.pl...
> [...]
> nigdy nie mogla jesc, olej sie nie przypala. Zdarza mi sie, ze przeprosze
> swoja stara brytfanke aby poczuc smak troche przypalonego miesa.

___________________
/| /| | |
||__|| | Prosimy nie
/ O O\__ zywic
/ \ trollow !
/ \ \ |
/ _ \ \ ______________|
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-30 07:56:53

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> ___________________
> [...]
hmmmmmm Ewciu masz talent malarski:))))))

pozdroofka
NeeA

1. Data: 2001-11-30 09:42:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Uczciwie sie przyznaje, ze to nie ja... Po prostu "spolszczylam" rysunek z
kuchannej listy Francuzow

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-30 12:13:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Uczciwie sie przyznaje, ze to nie ja... Po prostu "spolszczylam" rysunek z
>kuchannej listy Francuzow
>
>Ewcia

copyright alert!! hehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-30 12:40:54

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec jak z tym teflonem, truje, czy nie
bo zaczynam czuc sie nieswojo
myslac o mojej ulubionej patelni glebokiej z teflonem ? :-()
Barbara

jakie to ciasto
Kapuśniak?
Jajka gotowane, smazone