Garnki Tefal Edition czy Berghoff?

1. Data: 2008-02-09 19:38:29

Temat: Garnki Tefal Edition czy Berghoff?
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przymierzam sie do zakupu kompletu garnków max do 500 zł, które lepsze
Tefal Edition czy Berghoff? a moze polecilibyscie jeszcze cos innego?
pozdrawiam, Agnieszka

2. Data: 2008-02-10 09:44:33

Temat: Re: Garnki Tefal Edition czy Berghoff?
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Witam,
> Przymierzam sie do zakupu kompletu garnków max do 500 zł, które lepsze
> Tefal Edition czy Berghoff? a moze polecilibyscie jeszcze cos innego?
> pozdrawiam, Agnieszka

Poczytałam jeszcze o Elo, Korkmaz i juz kompletnie nie wiem co wybrać,
pomóżcie.

3. Data: 2008-02-10 11:25:09

Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

> Przymierzam sie do zakupu kompletu garnków max do 500 zł, które lepsze
> Tefal Edition czy Berghoff? a moze polecilibyscie jeszcze cos innego?
> pozdrawiam, Agnieszka

Kiedyś jak kupowałem garnki to robiłem rozeznanai i Beghoff był najlepszym
stosunkiem jakości do ceny. To było 4 lata temu. Nie żałuję dycyzji, ale
teraz nie wiem jak jest sytuacja na rynku

Robert

4. Data: 2008-02-10 20:20:18

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bob" <r...@f...poland> napisał w wiadomości

> Kiedyś jak kupowałem garnki to robiłem rozeznanai i Beghoff był najlepszym
> stosunkiem jakości do ceny. To było 4 lata temu. Nie żałuję dycyzji, ale teraz
> nie wiem jak jest sytuacja na rynku

potwierdzam, berghoff sprzed kilku lat za ok 400 pln. Chwalimy sobie.
Otwieracz do konserw tej firmy juz niestety sie zepsul, plastiki nie wytrzymaly.

--
pozdr Z.

5. Data: 2008-02-10 23:27:00

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
> [...]

> potwierdzam, berghoff sprzed kilku lat za ok 400 pln. Chwalimy sobie.
> Otwieracz do konserw tej firmy juz niestety sie zepsul, plastiki nie

U nas rozpadł się jeden uchwyt od pokrywki (taki z termometrem, plastik to
rzeczywiście najsłabszy element tych garnków, na szczęście można było
dokupić zapasowy), poza tym ok, już ok. 5 lat. Kiedyś spaliłem rondel -
wydawało się że na węgielek, a po odmoczeniu i odszorowaniu zostało tylko
parę rys i lekko zmieniony kolor. Nie do zdarcia.

strach

Karnisze z prowadnicą
[pyt] Podatek od spadku
Blat bukowy z Ikea po kilku latach - renowacja
[cross] jaki preparat na zapaszek z szamba?
Ile kosztuje wykończenie mieszkania