Gaszenie pamięci.

291. Data: 2011-04-28 12:50:38

Temat: Re: Gaszenie pami?ci.
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości
news:ipbn06$12i$1@node2.news.atman.pl...

> Odpowiedz na moje pytania, Redart. I jeszcze jedno: jak się czujesz ze
> świadomością tego, że praktycznie ogół wyznania żydowskiego uważa Ciebie
> za zwierzę podobne do człowieka- mające mu służyć?

Powiedz mi - Ci co jechali w wagonach do obozów na śmierć - to też w
większości
właśnie tacy byli ? Te Kilka milionów zamordowanych przez hitlerowców
- to właśnie tacy byli j.w. ? A moze jest jak w tej piosence maryli
Rodowicz(?): "Prawdziwych żydów już nie ma ?" - i holokaust przeżyli tylko
Ci "najgorsi" ?

292. Data: 2011-04-28 12:52:41

Temat: Re: Walka karnawału z postem Re: Gaszenie pami?ci.
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Nie_zrozumiałeś. Cokolwiek się do Ciebie nie powie na temat żydów- Ty
> zasuwasz politgramotką. Odpowiedz- jak się czujesz w roli zwierzęcia w
> ludzkim ciele (goim) stworzonym ku uciesze żydów?

ja sieCiebie pytałem o Twoją osobistą praktykę i jej rezultaty w Ribertingu
- na przykładzie żyda talmudycznego. No chyba, że to zupełnie różne światy
:)

293. Data: 2011-04-28 12:55:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 13:58:24 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
zeni-glupi-bezmyslni-polacy/

> Aha, to Świat czyta stronnicze i tendencyjne blogi?

Świat słucha tego, co mu powiedział MAK.

294. Data: 2011-04-28 12:56:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 08:39, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> [...]
> prawda? Trzeba uwierzyć...
> I- żeby było jasne- wcale nie uważam Ciebie za wroga, a wręcz przeciwnie.
> Wcale też nie uważam, żebyś był przedstawicielem jakichś wrażych sił:-).
> Stalker- jest 7 lub więcej agend w Polsce- które mogą werbować agentów.
> Zgadnij, po co? Dlaczego UE uznało Polskę za najbardziej zamordystyczny
> euroland? To wszystko przecież wiesz- tyle, że trzymasz to w głowie. Tak
> przynajmniej to widzę:-). I- jeśli to zabrzmiało trochę protekcjonalnie (a
> chyba tak to można odebrać)- to nie o to mi szło.

Mnie zawsze rozbraja jak próbujesz mi sprzedać swój węższy punkt
widzenia jako szerszy :-)

W tej konkretnej sytuacji to trochę tak jakbyśmy rozmawiali o torcie
(np. Polacy to taki tort).
Ty mi mówisz, że tort się składa z kawałków. Ja Ci mówię, że owszem
można tort dzielić na kawałki (bynajmniej nie neguję, że tak może
być), ale on się jeszcze składa z warstw i o smaku tortu nie będzie
decydować fakt, czy ty go pokroiłeś na kawałki okrągłe czy kwadratowe,
tylko od warstw tych kawałków.

Na co ty mi odpowiadasz: Oj Stalker, Stalker, jak ty wąsko to widzisz.
Odrzuć myślenie, a wtedy przekonasz się, że smak tortu zależy tylko od
kształtu kawałka i najlepszy jest kawałek kwadratowy :-)

Ale to tylko taka analogia na marginesie...

Tak bardziej na poważnie to sie chciałem odnieść do tej części twojej
wypowiedzi, odnoszącej się do "wyłączenia myślenia". W kontekście
dyskusji na tematy polityczne odbieram to Chiron jako totalne
nieporozumienie i wyraz jakiejś koszmarnej naiwności... W sumie nie do
końca rozumiem jak człowiek, który gloryfikował tu pragmatycznych do
bólu Finów może zaproponować coś takiego.

Wyłączenie myślenia w polityce i odbieranie świata tylko przy pomocy
emocji to strasznie, nomen omen bezmyślna rada. Ja rozumiem, że tobie
się wydaje, że ktoś kto myśli ten nie czuje i jest to oczywiście wada,
ale ja połączenie czucia i myślenia postrzegam zupełnie inaczej (o
czym już tu nie raz pisałem) i emocje bez chłodnej głowy w sprawach o
jakich piszemy to jest prosta droga do tragedii...

Być może ty proponujesz to, bo nie zauważasz właśnie tych warstw w
torcie i tobie się wydaje, że każda warstwa powinna myśleć I / LUB
czuć w taki sam sposób, ale to nieprawda.

Tak mi się tu dodatkowo skojarzyło w kontekście wydarzenia np. z
serialu "1920. Wojna i miłość" i powstanie warszawskie... Tutaj
dokładnie widać te warstwy tortu, ich odpowiedzialności i cechy jakimi
powinny sie charakteryzować...

Stalker

295. Data: 2011-04-28 12:58:28

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To_bez_znaczenia. Praktycznie jakiegokolwiek.
To ma znaczenie. Wizerunek wewnętrznie skłóconej, 'niepoważnej'
Polski daje Rosji mandat, by pomimo naszej prezydencji, załatwiać
swoje sprawy z dużymi graczami w UE całkowicie za naszymi plecami,
nie pozwalając nam wykorzystać siły i potencjału, który z tą prezydencją
są lub mogą być zwiazane.

> Nie- to nieprawda. To Donek neguje i głośno krzyczy, co ten MAK wyprawia,
> to Donek nakręca spiralę nienawiści. Łatwo to dokazać- tyle, że Ty nie
> chcesz być przekonany, prawda? I wcale z tego nie wynika, że jarkacz jest
> ok.
Chiron - jest różnica pracować z KONKRETEM - czyli z konkretnymi
zapisami raportu MAK, a pracować ze 'zdrajcami polskiego narodu,
Tuskiem i Komoruskim, którzy nie szanują pamięci _poległych_ ...'.

296. Data: 2011-04-28 13:19:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 14:46, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> U ytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisa w wiadomo
cinews:d257f0bb-8db9-46dc-85f8-3108ec23e026@f30g2000
yqa.googlegroups.com...

> To jest chyba taka "freestylowa" interpretacja informacji zawartych w
> ostatnim raporcie Komisji Europejskiej o dzia aniu dyrektywy o
> gromadzeniu danych telekomunikacyjnych:
>
> http://tinyurl.com/6jdzr5z
>
> Naprawd freestylowa?? Jak tam wypadli Niemcy- do tej pory uwa ani za
> najbardziej pods uchuj cych swoich obywateli? W czym ich w ko cu pobili my,
> nne spa?

Oczywiście. I dlatego jesteśmy "najbardziej zamordystycznym
eurolandem"...

Stalker

297. Data: 2011-04-28 13:42:22

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...
On 28 Kwi, 14:46, "Chiron" <e...@p...com> wrote:

>Oczywiście. I dlatego jesteśmy "najbardziej zamordystycznym
>eurolandem"...

Słyszałem, że 'wzrost na papierze' wynika m.in. z tego, że
w Polsce trzeba wiele rzeczy załatwić na papierze (pozwolenia
na podsłuchy itp), podczas, gdy w innych krajach UE
służby działają mniej formalnie.

298. Data: 2011-04-28 14:00:34

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-28 12:45, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> No fajnie, tylko dlaczego JA nadal Łebowskiego nie wiżu?

Taka kar(m)a.

Qra
--
dobrze karmiona

299. Data: 2011-04-28 14:16:56

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - to właśnie tacy byli j.w. ? A moze jest jak w tej piosence maryli
> Rodowicz(?): "Prawdziwych żydów już nie ma ?" - i holokaust przeżyli tylko
Ziemia do Redarta- Redart, podpadłeś pod regułę Godwina- ląduj:-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Piękne argumenty- no wprost palce lizać:-)
Właściwie to już odpowiedziałeś- no ale nadal nie rozumiem, dlaczego tak
radośnie podskakujesz, jak ktoś Cię kopie w d..ę? Wiesz- już Sołżenicyn
pisał, że komuniści nie dość, że mają zamordystyczną, absolutną władzę i
mogą zrobić ze zwykłym człowiekiem praktycznie wszystko- to jeszcze chcą,
żeby on śpiewał z tego powodu na ich cześć peany. I wielu śpiewa. Nazwał to
zdaje się "świrgoleniem".

To nowe pytanie:
Niemcy hitlerowskie na mocy rasistowskich Ustaw Norymberskich zwolniły z
państwowych (także z prywatnych- ale nie do końca) posad Niemców pochodzenia
żydowskiego- w pierwszej kolejności tych na kluczowych stanowiskach. Pytanie
do Redarta: jaki procent kadry kierowniczej (i jaki w ogóle) został
zwolniony z giełdy niemieckiej?

--

Chiron

300. Data: 2011-04-28 14:17:50

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ribertingu
> - na przykładzie żyda talmudycznego. No chyba, że to zupełnie różne światy
Redart- jak chcesz o tym rozmawiać (w ogóle rozmawiać)- to_bądź_uczciwy.
Stać Cię- czy nie?

--

Chiron

Porozmawiajmy o pornografii ...