Re: [Gdańsk] jedwab na paznokcie

From: "pola" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [Gdańsk] jedwab na paznokcie
Date: Thu, 17 Mar 2005 23:14:37 GMT

Użytkownik "oandk" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d1cvg4$pim$1@opal.futuro.pl...
> czy ktos z was moze polecic mi jakis salon pieknosci w Gdańsku
> (najlepiej w okolicach Wrzeszcza lub Zaspy) gdzie mozna polozyc na
> paznokcie jedwab? ile bedzie mnie taka przyjemnosc kosztowala? a moze
> ktos zajmuje sie tym prywatnie w domu u klienta?

ja Ci moge polecic salon we Wrzeszcu nazywa sie to chyba M.A.K. czy cos
takiego na ul kolonowej na przeciwko puchatka, na pewno mieli wprowadzic tam
jedwab, kosmetychka mowila ze bedzie drogo, ja tam sobie robie tipsy zelowe
i jetem mega zadowolona, place za to 110 zl (dopelnianie 90 zł). wiec
podejrzewam, ze jedwab bedzie kosztowal co okolo 200 zł - ale tak tylko
przypuszczam, najlepiej sie samemu dowiedziec.