[Gdańsk] jedwab na paznokcie

1. Data: 2005-03-17 22:17:44

Temat: [Gdańsk] jedwab na paznokcie
Od: oandk <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z was moze polecic mi jakis salon pieknosci w Gdańsku
(najlepiej w okolicach Wrzeszcza lub Zaspy) gdzie mozna polozyc na
paznokcie jedwab? ile bedzie mnie taka przyjemnosc kosztowala? a moze
ktos zajmuje sie tym prywatnie w domu u klienta?

1. Data: 2005-03-17 23:14:37

Temat: Re: [Gdańsk] jedwab na paznokcie
Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oandk" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> paznokcie jedwab? ile bedzie mnie taka przyjemnosc kosztowala? a moze
> ktos zajmuje sie tym prywatnie w domu u klienta?

ja Ci moge polecic salon we Wrzeszcu nazywa sie to chyba M.A.K. czy cos
takiego na ul kolonowej na przeciwko puchatka, na pewno mieli wprowadzic tam
jedwab, kosmetychka mowila ze bedzie drogo, ja tam sobie robie tipsy zelowe
i jetem mega zadowolona, place za to 110 zl (dopelnianie 90 zł). wiec
podejrzewam, ze jedwab bedzie kosztowal co okolo 200 zł - ale tak tylko
przypuszczam, najlepiej sie samemu dowiedziec.

1. Data: 2005-03-18 07:57:31

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podejrzewam, ze jedwab bedzie kosztowal co okolo 200 zł - ale tak tylko
> przypuszczam, najlepiej sie samemu dowiedziec.

a, mozesz jakis nr telefonu podacdo tego salonu?

Gosia

"Porady kosmetyczne" i przepisy?
Re: MASAŻE PROFESIONALNIE
Chwale! (dosc dlugie)
Wroclaw - sklepy z indyjskimi ciuchami - pytanie
[trochę OT] Co w szafie piszczy...