"Porady kosmetyczne" i przepisy?

1. Data: 2005-03-17 20:10:38

Temat: "Porady kosmetyczne" i przepisy?
Od: "daxad7" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ktos zna jakies przepisy regulujace to ze moge udzielac jak to nazwala pani
z allegro "porad kosmetycznych" , bo zaczelem sprzedawac poradnik jak pozbyc
sie pryszczy na allegro i usuneli mi aukcje a potem napisali ze abym mogl
sprzedawac moj poradnik musze przedstawic odpowiednie dokumenty ze moge
udzielac "porad kosmetycznych" ?
Jakie przepisy to reguluja?

1. Data: 2005-03-17 20:37:03

Temat: Re: "Porady kosmetyczne" i przepisy?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daxad7" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sie pryszczy na allegro i usuneli mi aukcje a potem napisali ze abym mogl
> sprzedawac moj poradnik musze przedstawic odpowiednie dokumenty ze moge

Nie ma takich przepisów.
Porad udzielać może każdy, jeśli tylko znajdzie chętnych do słuchania, no i
płacenia za to. Jak się ma odpowiednie tytuły typu: dermatolog, kosmetolog,
farmaceuta, biotechnolog, to się jest bardziej wiarygodnym, natomiast nie
jest to wymóg.

Inna sprawa, że weryfikatorzy z allegro kierują się swoją logiką i jak sobie
coś ubzdurają, to nie przeskoczysz. IMO po prostu Cię zbyli, bo żadne
dakumanty nie są potrzebne do udzielania porad na temat walki z trądzikiem.

Może spróbuj zmienić opis. Np. umieścić w nim formułkę, że porady, które
sprzedajesz są oparte na Twoim osobistym doświadczeniu w walce z trądzikiem
(o ile jest to prawda). I próbuj podyskutować z weryfikatornią, np. zapytaj
jakia ustawa reguluje według nich możliwość udzielania w RP porad
kosmetycznych. Tylko grzecznie, bo jak się zawezmą, to jeszcze Ci konto
zawieszą.

No i nie pytaj się o to już więcej na tej grupie, bo robisz to chyba z
trzeci raz i zawsze piszemy Ci to samo. Czytasz te odpowiedzi?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-17 20:41:03

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"daxad7" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
> sie pryszczy na allegro i usuneli mi aukcje a potem napisali ze abym mogl
> sprzedawac moj poradnik musze przedstawic odpowiednie dokumenty ze moge

7 marca się nie udało, 9 marca też nie, to może 10 dni od 1 postu i po
zmianie nicka się uda?
Ehhh...

Hitomi

Re: MASAŻE PROFESIONALNIE
Chwale! (dosc dlugie)
Wroclaw - sklepy z indyjskimi ciuchami - pytanie
[trochę OT] Co w szafie piszczy...
Pytanie o Avon