Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?

31. Data: 2012-06-02 17:48:54

Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-02 10:07, Jacek Osiecki pisze:

> OK. Czajnik dotarł.
> Sukces - jest znacznie ciszej niż przy metalowych, generalnie poziom
> głośności jak najbardziej akceptowalny :) A do tego wygląda bez porównania
> lepiej...
> Ma swoje wady - brak wskaźnika poziomu wody (ale można wyczuć poruszając
> czjnikiem) i nieco upierdliwe nalewanie wody (pokrywka jest dość długo
> gorąca i trzeba się trochę postarać żeby ją otworzyć). Ale to pikuś, czajnik
> jest najlepszy spośród tych które dotąd gościły w domu :)

Daj linka, jakiej to firmy i jaki dokładnie model.

32. Data: 2012-06-02 20:50:16

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Jun 2012 19:48:54 +0200, BQB napisał(a):
> [...]

[ciach]

> Daj linka, jakiej to firmy i jaki dokładnie model.

Taki: http://www.ceneo.pl/11283441
Kupiony na allegro - teraz są dwie oferty, ale tak naprawdę jest więcej -
"diags" to tylko kolorystyka, a wielu sprzedawców ma po prostu wszystkie 4
wersje kolorystyczne jako jedną aukcję.

Swoją drogą - ja już nie rozumiem... Czasami allegro jest najtańsze, czasami
jednak ceneo potrafi mieć znacznie niższą cenę, a ostatnio kupowałem
drukarkę to wszędzie było drożej niż w dużej firmie w której zawsze kupuję :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

33. Data: 2012-06-02 20:53:58

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Jun 2012 12:13:52 +0200, Fragile napisał(a):
> Pewnie nie miał. Ale ja pisałam konkretnie o Zojirushi :)
> Zapomniałam dać link:
> http://www.zojirushi.com/user/scripts/user/prod_cate
gory.php?prod_category_id=2

Jak dla mnie mocno przekombinowane.
Wolę czajnik który sam z siebie ma na tyle dużą bezwładność że długo trzyma
ciepło, a jak minie zbyt wiele czasu to wystarczy włączyć i już.
Żeby mieć w nocy wrzątek pod ręką bez żadnych hałasów i opóźnień, od 3 lat
z powodzeniem stosuję po prostu termos + dzbanek z przestudzoną wodą,
przyrządzenie odpowiedniej temperatury we flaszce dla malucha nie stanowi
najmniejszego problemu :)

> Z tego co napisałeś, wywynioskowałam, że woda nie powinna szybko stygnąć.

To kwestia zupełnie poboczna, podstawowym kryterium była cichość :)
Szczęśliwie nabyty właśnie ceramiczny czajnik działa jak marzenie.

> Nie wiem, czy taniej, czy nie, ale na pewno wygodniej.
> Chciałam dobrze :)

Za dobre chęci dziękuję :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Co zrobic z szambem?
Jak usunac zabrudzenie
You must not miss cheap nike shoes web! www.pickmaxshoes.com
Zadaszenie tarasu
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki