Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?

1. Data: 2012-05-29 12:44:51

Temat: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dawno temu szukałem cichego czajnika elektrycznego.
Wydawało się że znalazłem - Morphy Richards, z jakimś plastikowym elementem
który dosyć efektywnie wyciszał ów czajnik.
Niestety - w końcu przestał wyciszać... może ten "tłumik" na dnie stracił
giętkość (albo wręcz przeciwnie - nie wiem) i już czajnik huczy jak
przejeżdżający ekspres do Otwocka.

Jako że czajniki z odkrytą grzałką są bez porównania cichsze, zacząłem
takich szukać - ale niestety wszędzie króluje plastikowy szajs :(

Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te
"bezprzewodowe" :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

2. Data: 2012-05-29 12:54:30

Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-29 14:44, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
>
> Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
> grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te

A ja w zasadzie do swojego się przyzwyczaiłem. Zazwyczaj po
od-kamienieniu tak się zachowuje ale jak to mówią nauczyłem się z tym żyć.

3. Data: 2012-05-29 13:01:20

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 May 2012 14:54:30 +0200, Einstein napisał(a):
> [...]

[...]

> A ja w zasadzie do swojego się przyzwyczaiłem. Zazwyczaj po
> od-kamienieniu tak się zachowuje ale jak to mówią nauczyłem się z tym żyć.

Gorzej z przyzwyczajaniem do tego huku śpiących domowników :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

4. Data: 2012-05-29 13:19:36

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-29 14:44, Jacek Osiecki pisze:
> Jako że czajniki z odkrytą grzałką są bez porównania cichsze, zacząłem
> takich szukać - ale niestety wszędzie króluje plastikowy szajs :(

I ani jeden z nich Ci nie pasuje?
Posortuj od najdroższych
http://www.ceneo.pl/Czajniki_elektryczne;0170Spiraln
a_P11-010480.htm

--
Pozdr.
www.elipsa.info

5. Data: 2012-05-29 14:33:53

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 maja 2012 14:44:51 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:
> [...]
>
> Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
> grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te

Gdybyś nie mógł znaleźć to może zrobisz sobie żyletę?
Instrukcja: http://www.youtube.com/watch?v=w8cuyALCWK8

--
ZZ@private

6. Data: 2012-05-29 14:58:48

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 May 2012 15:19:36 +0200, quent napisał(a):
> I ani jeden z nich Ci nie pasuje?

A jest jakiś wybór?

> Posortuj od najdroższych
> http://www.ceneo.pl/Czajniki_elektryczne;0170Spiraln
a_P11-010480.htm

Dwa akumulatorowe, plastik plastik plastik, mikrus 0,6l, plastik. Ot tyle
"wyboru" :(

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

7. Data: 2012-05-29 18:49:36

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-29 16:58, Jacek Osiecki pisze:
> Dwa akumulatorowe, plastik plastik plastik, mikrus 0,6l, plastik. Ot tyle
> "wyboru" :(

A co złego w plastiku?
Jak znajdę Ci stalowy to powiesz, że za pękaty ;-)

www.elipsa.info

8. Data: 2012-05-29 20:34:01

Od: "Hals" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
> grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te
> "bezprzewodowe" :)

Ceramiczny nawet bezprzewodowy kosztuje niewiele ponad 100.- pln.
Grube ścianki skutecznie wyciszają.
Przyznaj się - jakich czajników szukałeś.Metalowych? Gumowych? Drewnianych?
Bo odnoszę wrażenie że nie przyłożyłeś się wcale.

Hals.

9. Data: 2012-05-30 03:15:35

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki wrote:

> [...]
>
> Gorzej z przyzwyczajaniem do tego huku śpiących domowników :)

może niech nie śpią w kuchni tylko w sypialniach :)

10. Data: 2012-05-30 07:27:40

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 May 2012 22:34:01 +0200, Hals napisał(a):
> [...]
> Przyznaj się - jakich czajników szukałeś.Metalowych? Gumowych? Drewnianych?
> Bo odnoszę wrażenie że nie przyłożyłeś się wcale.

Szukałem takich z grzałką odkrytą - bo nie przeszkadza mi że muszę nalać
minimum 5cm wody, a kamieniem się nie przejmuję bo przy RO ten problem nie
istnieje.

Nie szukałem ceramicznych, bo pierwsze słyszę by były jakieś wyjątkowo
ciche. Może ktoś potwierdzić?

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Co zrobic z szambem?
Jak usunac zabrudzenie
You must not miss cheap nike shoes web! www.pickmaxshoes.com
Zadaszenie tarasu
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki