Gdzie jest Ikselka?

11. Data: 2013-08-03 22:02:10

Temat: Re: Gdzie jest Ikselka?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:51fd5fea$0$1457$65785112@news.neostrada.pl...

> ta, iksia i marazm. wyjechala, bo wstyd jej
> sie zrobilo ze jej swiat to kilce i pole
> za stodolo
>
> Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
>
> po co ty zaznaczasz ze nie jestes lekarzem?
> chyba nie sadzisz, ze jakis szanujący sie lekarz
> waliłby taki byki umyślnie?

Piszę, że nie jestem medykiem , to nie to samo.
A dlaczego jakiś medyk na emeryturce, kturem już nie zależy na opini, nie
może napisać tego co myśli większość tego światka (wyrażając to w lekarskim
piśmie), że forma jest mało ważna, a ważny jest skutek?
Kiedyś też znalazłam wiadomość , że amerykańscy naukowcy badali dzieci dobre
z orografi i okazało się, że ih rodziny mają prawie zawsze kogoś z
nadciśnieniem w najbliższej rodzinie. Zestawienie z dziećmi słabszymi z
ortografi sugerowało, że dobra znajomość ortografi idzie często w paże z
nadciśnieniem.
Tak więc jeśli dbamy o zdrowie, a medyk powinien tak styl życia promować,
powinniśmy olewać ortografię.

--
Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2013-08-03 22:11:51

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 22:02, Stokrotka pisze:

> [...]
> nadciśnieniem.
> Tak więc jeśli dbamy o zdrowie, a medyk powinien tak styl życia

ze ty jestes ciezki przypadek hipochondryczki czytajacej
wszelkie sklady na opakowaniach zywnosci i nie tylko
i wmawajacej sobie kosmiczne skutki uboczne
to ja wiem od lat. ale jakim cudem mozna po
studiach tak zidiocieć i leźć w zaparte z tymi
wymysłami nowej ortografii, to ja nie pojmę.
ja jestem dyslektyk ale sa slowa ktore naprawdę trudno
nawet napisac niepoprawnie jak chocby - ich a nie twoje ih
i nie crospostuj trolico

--
http://tnij.org/xbiy

13. Data: 2013-08-03 23:05:22

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Ikselka nie jest mi obca. Znamy się od kilku lat.

Spoko. Kacperek mamę wyrwał w Ciechocinku lat temu siedem.

Dębska

14. Data: 2013-08-04 18:21:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze ty jestes ciezki przypadek hipochondryczki czytajacej
> wszelkie sklady na opakowaniach zywnosci i nie tylko
> i wmawajacej sobie kosmiczne skutki uboczne
> to ja wiem od lat.
Pomyliłaś mnie z ikselką, ale swoją drogą , to ona ma rację, nie ty.
Bo jak by te dane na opakowaniu nie były istotne to może nie było by
obowiązku umieszczania tego na opakowaniu. Skoro jest obowiązek, to znaczy,
że jednak jesteś w mniejszości.

> ale jakim cudem mozna po
> studiach tak zidiocieć i leźć w zaparte z tymi
> wymysłami nowej ortografii, to ja nie pojmę.
Za młoda jesteś by to pojąć. Masz proste, prymitywne spojżenie na świat.
Tobie wystarczy chlebek, miodek wielokwiatowy , i słownik kieszonkowy.
Inni wybiorą czasem bułęczkę, miodek lipowy, gryczany , mniszkowy, a
słownik, to im nie starcza żaden.

> ja jestem dyslektyk ale sa slowa ktore naprawdę trudno
> nawet napisac niepoprawnie jak chocby - ich a nie twoje ih
Prawda, moje ih wygląda nieładnie, ale jego zapis jest prosty, niezwykle
prosty, nie wprowadzę wyjątku "ich" tylko z powodu snobistycznego nawiązania
do tradycyjnego zapisu.

> i nie crospostuj trolico
NIe jestem trolem, i poprawnie używam adresowania.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2013-08-04 18:42:40

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-04 18:21, Stokrotka pisze:

> [...]
> nawiązania do tradycyjnego zapisu.

> NIe jestem trolem, i poprawnie używam adresowania.

dołączasz do grona: lebos, glob, trybun i ty
POLĄK KRETYNKO :)

--
http://tnij.org/xbiy

16. Data: 2013-08-04 19:39:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dołączasz do grona: lebos, glob, trybun i ty
> POLĄK KRETYNKO :)

To ty ih uwielbiasz ciągle z nimi gadając.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

17. Data: 2013-08-04 19:48:59

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczuła się samotna, i że nic z tego internetu nie ma
> i nie wiem, czy się obraziła, czy jest z nią jeszcze gożej i wpała w

Ale też analiza:-D , próba wmówienia komuś czegoś, jakieś wydumane
oczekiwania zachowań.. Bzdety i chciejstwo szanowna Stokrotko..

18. Data: 2013-08-05 21:00:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-04 18:42, *Izunia* pisze:

> dołączasz do grona: lebos, glob, trybun i ty
> POLĄK KRETYNKO :)

O właśnie, gdzie jest Glob?

19. Data: 2013-08-05 22:27:52

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-05 21:00, Aicha pisze:

> O właśnie, gdzie jest Glob?

najlepiej żeby w wariatkowie

20. Data: 2013-08-06 06:34:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha

 > dołączasz do grona: lebos, glob, trybun i ty
 > POLĄK KRETYNKO :)

O właśnie, gdzie jest Glob?

Filmy sobie oglądam i prawie tu nie zaglądam.
Zresztą nie ma za bardzo po co.

Dlaczego -
Re: Psychopaci mają przełącznik empatii
Mały terrorysta