Gdzie jest dziura w materacu?

1. Data: 2012-01-06 16:25:11

Temat: Gdzie jest dziura w materacu?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, mam dwa duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.
Wieczorem napompuję, rano powietrza nie ma.

No i też problem: Jak bez zachlapania połowy domu i godziny suszenia
materaców sprawdzić gdzie są dziury?
Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Stalker

2. Data: 2012-01-06 16:42:57

Temat: Re: Gdzie jest dziura w materacu?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:

> [...]
> Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
> Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

A przejechanie gąbka zmoczoną w wodzie z płynem do naczyń wchodzi w grę? po
naduszeniu poszukać bąbelków:-) albo miejsca szybciej wysuszonego.

J.

www.kontestacja.com

3. Data: 2012-01-06 16:59:15

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jan 2012 08:25:11 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
> Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Tak samo - woda z płynem do naczyń do wiaderka, szczotka i umyj je.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

4. Data: 2012-01-06 17:13:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:

> Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
dziurki będzie wydmuchane;-)
S, NMSP;-)

J.

www.kontestacja.com

5. Data: 2012-01-06 17:44:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-06 17:42, krys pisze:

> A przejechanie gąbka zmoczoną w wodzie z płynem do naczyń wchodzi w grę? po
> naduszeniu poszukać bąbelków:-) albo miejsca szybciej wysuszonego.

W ostateczności tak zrobię.

Ale może się okazać, że po prostu umyję oba materace w całości i będę
musiał je suszyć :-)

Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

6. Data: 2012-01-06 18:15:40

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-06 18:13, krys pisze:

> Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
> dziurki będzie wydmuchane;-)
> S, NMSP;-)

A jak nawet posypię mąką i nie znajdę, to potem mogę to polać wodą...

Stalker, też NMSP ;-)

7. Data: 2012-01-06 18:16:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak samo - woda z płynem do naczyń do wiaderka, szczotka i umyj je.

Tak z zupełnie innej beczki, po SIGu widzę kolego żeś ty ziomal mój :-)

Stalker

8. Data: 2012-01-06 18:19:16

Od: _chab_ <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-06 17:25, Stalker pisze:
> [...]
> Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
> Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Ja robiłem na słuch. Potrzebna absolutna cisza, napompować na maksa i
słuchać, jechać uchem wzdłuż powierzchni.
Skoro przez noc uchodzi dziura jest na tyle duża, że jest duże
prawdopodobieństwo odnalezienia w ten sposób, ale wymaga czasu,
ostatecznie ..... do wody :)

9. Data: 2012-01-06 18:55:10

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
> dziurki będzie wydmuchane;-)
> S, NMSP;-)

maka? bez jaj
wystarczy chlorem napompowac, ladny, zielony kolor to bedzie widac

10. Data: 2012-01-06 20:33:18

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
a.googlegroups.com...
[...]

Napompowac na "pełny full" i jeździc mokra ręką parę cm od materaca.

Szafy meble
Przydomowa elektrownia wiatrowa
OknoPlus/Brügmann
Czarny osad na silikonie - wyczyscic - usunac?
Rozliczenia z zakładem gazowniczym / e-faktury