Gdzie kupić duże krewetki w Wa-wie

1. Data: 2003-06-07 21:36:57

Temat: Gdzie kupić duże krewetki w Wa-wie
Od: TiBi <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma takowe pytanie. Poszukuję taniego sklepu z krewetkami w Warszawie
(oczywiście tanie to pojęcie względne i wiadomo że to draństwo tanie nie
jest), ale zapytac warto.
Pozdrawiam Tomek

1. Data: 2003-06-08 19:47:57

Temat: Re: Gdzie kupić duże krewetki w Wa-wie
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TiBi wrote:
> Ma takowe pytanie. Poszukuję taniego sklepu z krewetkami w Warszawie
> (oczywiście tanie to pojęcie względne i wiadomo że to draństwo tanie nie
> jest), ale zapytac warto.
> Pozdrawiam Tomek

Nie wiem, czy tanio, poza tym pytanie co uznac za "duze", ale:
1. Makro, dzial z mrozonymi rybami, etc.
2. Superarkety jw.
3. Sklepy Asian foods (znam 3, o czym juz niejednokrotnie pisalem:
- ul. Poznanska niedaleko Koszykowej
- Galeria Mokotow, niedaleko sklepu z winami
- Geant przy Ostrobramskiej

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-06-11 19:44:26

Od: TiBi <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shrek wrote:

> [...]
> - ul. Poznanska niedaleko Koszykowej
> - Galeria Mokotow, niedaleko sklepu z winami

Dzieki, ale to juz wiem i sprawdzilem. Niestety nie zawsze sa, a jak sa,
to czesto osoba z obslugi supermarketu szeptem mowi "nie radze, bo stare".
Myslalem reczej o hurtowni z mozliwoscia zakupu detalicznego.
Sa takie sklepy Mare Cos Tam, np. na Mokotowskiej, ale tam jest drogo i
trzeba kupic na raz kilka kilo.
Jak byscie o czyms takim wiedzieli, to podzielcie sie z smakoszem
krewetek ta wiedza.
TiBi

Ja wiem ze NTG...
omlet z pieczarkami