Gdzie kupić morwę?( w centrum)

11. Data: 2008-03-11 21:27:40

Temat: Re: Gdzie kupić morwę?( w centrum)
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal pisze:
> JerzyN wrote:
>> Przyszły do nas z Włoch.
>> pozdr. Jerzy
> :)
> a jestes pewien , ze przyszły a nie,
> ze przyjechały?
> :)))))

Tak, są na to nawet dokumenty, przyniósł je na własnych plecach, pewien
mnich pochodzący z Włoch.
;-)
pozdr. Jerzy

12. Data: 2008-03-11 21:36:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Tak, są na to nawet dokumenty, przyniósł je na własnych plecach,
> pewien mnich pochodzący z Włoch.
:)
przyjśc może coś co ma nogi
a coś co zostało przyniesione to tylko przywędrowało
:)
nadal tryfidy to jedyne z roslin,
ktore umieja chodzić bo tolkienowi entowie tylko jak drzewa wygladali
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

13. Data: 2008-03-12 00:09:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> przyjśc może coś co ma nogi

Jesteś pewien? Zobacz tu:
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przyj%B6%E6

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2008-03-12 00:22:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marex wrote:

> Zależy mi na odmianie czarnej, choć zdaję sobie sprawę, że rzadsza..

Mam nadzieję, że zdajesza sobie sprawę z tego, że kolor owoców nie musi
się pokrywać z kolorem w nazwie? Morus alba ma często owoce czarne.
Jeśli chodzi o przydatność, to owoce Morus nigra są smaczniejsze, ale
za to Morus alba jest bardziej odporna na mróz.

Pozdrowienia,
Michał

15. Data: 2008-03-12 06:38:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Jesteś pewien? Zobacz tu:
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przyj%B6%E6

:)
jak zawsze Michale masz rację
ale dla mnie Jerzy (też zawsze) racji nie ma
nawet gdyby zdarzyło się (przez przypadek), że ją ma.
:)))

16. Data: 2008-03-12 07:08:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadal tryfidy to jedyne z roslin,
> ktore umieja chodzić bo tolkienowi entowie tylko jak drzewa wygladali

Bo to nie były żadne drzewa, tylko Drzewce, pasterze drzew.
Zgubiłe książkę o ogrodach w Szkocji, zbudowanych na skałach, gdzie dzięki
pomocy Elfów , plony są niezwykłe. To nie baśń, to czasy współczesne.
A Pochodzenia morwy w naszym kraju i tak nie ma związku z dostępnością sadzonek
w punktach sprzedaży.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2008-03-13 10:51:14

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjśc może coś co ma nogi
> a coś co zostało przyniesione to tylko przywędrowało

Nim przyjdzie wiosna,
nim miną mrozy,
w ciszy kolebce-
nade mną sosna
nade mną brzoza
witkami szepce.

Traktorek
jak przygotować glebę pod trawę, świerka i tulipany?
Jak usunąć MRÓWKI z domu
Dzika jabłoń
Mądrzy ludzie - krzaka potrzebuję ...