Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo

11. Data: 2006-03-01 17:22:20

Temat: Re: Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Też . Ale ja już siałam żywotniki i bardzo mi "obrodziły" , już
mają rok :-) , no i w związku z tym chciałam więcej - najchętniej
jakieś inne odmiany . A właśnie wczoraj posiałam modrzewie polskie
( chyba , bo zebrane z odmiany z falistym czubkiem ) - nasiona z
własnego zbioru . Ciekawe , po jakim czasie wykiełkują , bo z tujami
to nie pamiętam , ile to trwało . ? Czy ktoś wie , ile takie
modrzewie kiełkują ?? Marzy mi się działka otoczona modrzewiami .
Latem przyjemny cień , zimą nie przeszkadzają słońcu .

12. Data: 2006-03-07 07:18:50

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar 2006 09:22:20 -0800, i...@w...pl wrote:

>to nie pamiętam , ile to trwało . ? Czy ktoś wie , ile takie
>modrzewie kiełkują ?? Marzy mi się działka otoczona modrzewiami .
>Latem przyjemny cień , zimą nie przeszkadzają słońcu .

Mam lekkie opóźnienie w czytaniu grupy, więc z refleksem
szachisty odpowiem:
Kiełkują kilka dni, na pewno nie dlużej niż 2 tygodnie. Można
przed wysiewem namoczyc w wilgotnym piasku, bez przechlodzenia,
ale wydaje mi się że i bez tego wykiełkują dobrze. Za wcześnie
siejesz. Lepiej w kwietniu do gruntu. W ogóle lepiej na zewnątrz,
w domu na parapecie (?) będą bardziej narażone na wypadanie.
Przynajmniej tak mi wynika z doświadczeń. Potrzebują dość dużo
światła.

Pozdrawiam,
Anka :-)

13. Data: 2006-03-07 13:32:35

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam lekkie opóźnienie w czytaniu grupy, więc z refleksem
> szachisty odpowiem:
Czytam tylko boletusa.

> Pozdrawiam,
> Anka :-)

Phalaenopsis padnie ?? :(((
Do wszystkich którzy w ukryciu czytaja grupe!!!!
co mi mąż kupił?- w sprawie sterczyka ;)
To mamy Rok Sikory :-)
Liliowce