Gdzie kupić nóż i łyżkę?

1. Data: 2003-07-26 14:22:41

Temat: Gdzie kupić nóż i łyżkę?
Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłem już widelec. Wszystkim kolegom i koleżankom dziękuję i za przepisy i
za instrukcję obsługi. Piszecie, że potrzebny jest nóż i łyżka do waszych
skomplikowanych przepisów. Gdzie i jakiej firmy najlepiej kupować?
Supermarkety odpadają!
jovax
PS Jak już kupię, to oczywiście poproszę o przepisy (mam nadzieję, ze
instrukcja obsługi będzie-zresztą będe tego pilnował przy zakupie)

1. Data: 2003-07-26 14:39:40

Temat: Re: Gdzie kupić nóż i łyżkę?
Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

a czemu chcesz iść na łatwiznę? Sam wystrugaj - będzie ekologicznie, swojsko
i po polsku i poczujesz się ojcem sukcesu polując na mięcho na talerzu
bronią własnej roboty; przy łyżce będziesz mógł dobrać wymiar indywidualny,
a jeszcze jakieś fikuśne trzymadła.... prawdziwa sztuka!
koneserka

1. Data: 2003-07-26 15:11:29

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-26 16:39, osoba przedstawiająca się jako 'Agata Chabierska',
zachciała zauważyć:
> [...]
> bronią własnej roboty; przy łyżce będziesz mógł dobrać wymiar indywidualny,
> a jeszcze jakieś fikuśne trzymadła.... prawdziwa sztuka!

Nie wszytko jest takie proste, jak wygląda. Do wystrugania i tak
potrzebny jest nóż. No i wybór drewna. Na początek lipa, bo miękka.
Odradzam sośninę, bo wszystkie dania będą miały ekologiczny smak żywicy.

Pozdrawiam
R.

PS
Odpowiadamy pod postem i ustawiamy charset na ISO-8859-2. Taki zwyczaj
hierarchii pl

1. Data: 2003-07-26 15:21:14

Temat: Re: Gdzie kupi? nó? i ?y?k??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jul 2003 17:11:29 +0200, maruda - Ryszard
<maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> wrote:

>2003-07-26 16:39, osoba przedstawiaj?ca si? jako 'Agata Chabierska',
>zachcia?a zauwa?y?:
>

>Nie wszytko jest takie proste, jak wygl?da. Do wystrugania i tak
>potrzebny jest nó?. No i wybór drewna. Na pocz?tek lipa, bo mi?kka.
>Odradzam so?nin?, bo wszystkie dania b?d? mia?y ekologiczny smak ?ywicy.
>
>Pozdrawiam
>R.

a nie lepiej isc prosto do kowala najblizszego? no?

van pe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-26 16:48:58

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Chabierska" <a...@i...com> napisał w wiadomości
> a czemu chcesz iść na łatwiznę? Sam wystrugaj - będzie ekologicznie
Nie czytasz ze zrozumieniem. Pytanie jest "gdzie kupić?", a nie jak zrobić!
jovax

1. Data: 2003-07-26 19:02:53

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-26 18:48, osoba przedstawiająca się jako 'jovax', zachciała
zauważyć:
> Użytkownik "Agata Chabierska" <a...@i...com> napisał w wiadomości

> Nie czytasz ze zrozumieniem. Pytanie jest "gdzie kupić?", a nie jak zrobić!

W sklepie?
Zamów pizzę i poproś komplet sztućów. Będziesz mógł się przyzwyczaić i
krzywdy sobie nie zrobisz.

R.

1. Data: 2003-07-26 19:10:02

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> napisał
w wiadomości news:bfuj6p$2lv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
wiadomości

> W sklepie?
> Zamów pizzę i poproś komplet sztućów. Będziesz mógł się przyzwyczaić i
Ty też nie czytasz ze zrozumieniem. Pytanie jest "gdzie kupić?", a nie gdzie
ukraść!
jovax

1. Data: 2003-07-26 20:14:10

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-26 21:10, osoba przedstawiająca się jako 'jovax', zachciała
zauważyć:
> [...]
>
> zrobić!

> Ty też nie czytasz ze zrozumieniem. Pytanie jest "gdzie kupić?", a nie gdzie

Ależ Jovax. To są plastikowe sztuće gratis. Możesz je zatrzymać.
No chyba, że dostawcę pizzy wyrzucisz bez płacenia...

R.

1. Data: 2003-07-26 20:17:12

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> napisał
w wiadomości news:bfundf$43j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ależ Jovax. To są plastikowe sztuće gratis. Możesz je zatrzymać.
> No chyba, że dostawcę pizzy wyrzucisz bez płacenia...
Ależ JA CHCĘ KUPIĆ nóż i łyżkę, a nie jakieś gratisy. Czy Wy tu zawsze tak
mataczycie na takie proste pytania. A Ty Marudo nie jesteś czasem po
końdzieli Beger?
jovax

1. Data: 2003-07-26 20:36:17

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-26 22:17, osoba przedstawiająca się jako 'jovax', zachciała
zauważyć:
> [...]
>
> Ależ JA CHCĘ KUPIĆ nóż i łyżkę, a nie jakieś gratisy. Czy Wy tu zawsze tak
> mataczycie na takie proste pytania. A Ty Marudo nie jesteś czasem po

W żadnym wypadku. Zresztą sugerowałem Ci w poprzednim poście sklep. Nie
doczytałeś?

R.

Ogony - jak przyrządzać?
Kupiłem widelec