Gdzie mogę sprzedać zbędne leki?

21. Data: 2006-01-19 14:20:17

Temat: Re: Gdzie mogę sprzedać zbędne leki?
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://drskublicki.republika.pl/

Lia spryciara ;) A doktor ze tak powiem skubaniec, jesli prawda :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

22. Data: 2006-01-19 14:51:12

Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2006 16:29:11 +0100, Luki napisał(a):

> Ja nie mowilem o niczym specjalnym po Dolarganie a o uzaleznieniu bo mozna
> sie od niego uzaleznic.
> Z "ciekawszych" rzeczy to mozna sie po nim za przeproszeniem pozygac co jest
> chyba najczestszym dzialaniem niepozadanym.
>
> Tak wiec odjazdu po Dolarganie sie nie spodziewaj chyba ze do WC...

A ja powiem tak:
po dolarganie jest milo, po warce czerwonej tez milo, a po jednym i drugim
naraz jeszcze milej:)

Alternatywa dla Viagry - naturalne leki
Współpraca zawodów medycznych przy działalności gosp.
Ortodonta Gdańsk
czy to zatoki
Ciągłe zmęczenie