Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?

1. Data: 2003-01-06 15:04:58

Temat: Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDSw okolicach Katowic?

2. Data: 2003-01-06 21:11:05

Temat: Re: Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik wrote:
> Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDSw okolicach Katowic?

Takie badanie, z reguły wykonuje się anonimowo. Zadzwoń do jakiejkolwiek
placówki służby zdrowia to wskażą Ci adres. Nie ma się czego wstydzić.

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-01-07 08:58:19

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał/a

> Takie badanie, z reguły wykonuje się anonimowo.

Andrzejku, pomerdało Ci się z testami na obecnoœć przeciwciał anty-HIV.
Przypominam, że HIV!=AIDS.

> Zadzwoń do jakiejkolwiek
> placówki służby zdrowia to wskażą Ci adres. Nie ma się czego wstydzić.

Najlepiej zadzwonić do gabinetu stomatologicznego :->

Krajowe Centrum ds. AIDS - tel.: 0-22 641-83-01, pn-pt. godz. 8-16
Ogólnopolski Telefon Zaufania AIDS 0-22 622-50-01 całodobowy

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

4. Data: 2003-01-07 10:56:38

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Andrzejku, pomerdało Ci się z testami na obecność przeciwciał
> anty-HIV. Przypominam, że HIV!=AIDS.

Nie, nie pomerdało mi się ;-). Po prostu przypuszczam, że w pytaniu chodziło
właśnie o test na obecność przeciwciał przeciw wirusowi HIV.

> Najlepiej zadzwonić do gabinetu stomatologicznego :->

Moim zdaniem akurat w gabinecie stomatologicznym też powinni o tym wiedzieć.
Ja jednak miałem na myśli pierwszy lepszy szpital, klinikę, przychodnię czy
pogotowie ratunkowe.

Jeszcze jedno zdanie do pytającej. Standardowy test na obecność przeciwciał
przeciw wirusowi HIV, należy przeprowadzić nie szybciej niż 3 miesiące od
podejrzenia zakażenia. Jest to czas niezbędny do wytworzenia ilości
przeciwciał, które z dużym prawdopodobieństwem zostaną wykryte w badaniu.

Pozdrawiam i życzę negatywnego testu, andrzej

atlas radiologiczny w necie
Program w dziedzinie zdrowia publicznego-przedakcesyj ne fundusze UE
wycięcie migdałków
Kregoslup
Pocieszcie prosze bo troche sie boje!