Gdzie można kupić soli ważonej , nie jodowanej, drobnoziarnistej....

61. Data: 2012-03-15 17:19:12

Temat: Re: Gdzie można kupić soli ważonej , nie jodowanej, drobnoziarnistej....
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Ty za mało... Pewne objawy już masz... Nie pisałam nic o Czernobylu.
> Raczej o tym, że nie ma z jodowaniem soli wiele wspólnego. Nie ja -
> rozumiesz?

Stokrotek nic nie rozumie, niestety. Co do jodowania soli, to sól jodowana w
woreczkach była już w latach 70tych, kiedy Czarnobyl był znany tylko
niektórym kresowiakom. Była wprowadzona właśnie dla kompensacji niedoboru
jodu i dla zapobiegania chorobom tarczycy. W latach 90tych zaczęto dodawać
fluor dla wzmocnienia zębów. Sól bez jodu i fluoru można jednak dostać.

Waldek

62. Data: 2012-03-15 17:29:31

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jest.
> Ponieważ można coś SKAZIĆ jodem promieniotwórczym, a samego jodu
> promieniotwórczego nikt promieniotwórczoscią nie skaził - on jest
> promieniotwórczy z istoty jego, psiamać, promieniotwórczej rzeczy.

> Cały czas mamy oczywiście sytuację po - vide Fukushima i pomniejsze
> wycieki, o których nie wiesz i wiedzieć nie będziesz 3333-)

Raczej powiększe. Czelabińsk-65 już eksplodował, wyciekał i traktował
okolicę pyłem radioaktywnym. Czarnobyl i Fukushima to nic w porównaniu z
tamtym regionem.

> Tak piszą 3-)
> Uzasadnianie jodowania soli hipotetycznym brakiem jodu na obszarze jest
> naciągane.

Jodowanie ma inny cel. Aby zablokować jod radioaktywny należy podawać dawkę
wyższą od normy. Nadmiar jodu (w pewnych granicach) jest wydalany. Chodzi o
to, by podać tyle jodu, by organizm nie przyswajał jodu (radioaktywnego) z
otoczenia. Nie zjesz tyle soli.

Waldek

63. Data: 2012-03-21 19:06:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Sól bez jodu i fluoru można jednak dostać.

Tylko gruboziarnistą lub wzbogaconą potasem, ja szukam zwykłej.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

64. Data: 2012-03-21 20:01:43

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Tylko gruboziarnistą lub wzbogaconą potasem, ja szukam zwykłej.

No to się kopnij za granicę, albo spraw sobie młynek do soli. Sól bez
dodatków jest ok, ale musisz ją przechowywać w suszarni. Dlatego możesz ją
kupić jako gruboziarnistą, inaczej zostanie ci klocek.

Waldek

65. Data: 2012-03-21 20:23:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to się kopnij za granicę,
Nie stać mnie.

> albo spraw sobie młynek do soli.
Mieliłam w młynku ogulnego stosowania,
ale to nie to samo, co zwykła drobnoziarnista.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

66. Data: 2012-03-24 07:10:15

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:9sen7rFgj2U1@mid.uni-berlin.de...

> [...]
> to, by podać tyle jodu, by organizm nie przyswajał jodu (radioaktywnego) z

Jodowanie ma inny cel. Chodzi o program zmniejszenia populacji ludzkiej do
500 milionów. Częścią składową jest też fluorowanie pasty do zębów, zrzuty
chemtrails, działanie Haarp .... i jeszcze wiele rzeczy o których nie mamy
pojęcia.
Jak każda gospodyni wie, sól fluorowana nie nadaje sie do kiszenia ogórków,
ponieważ hamuje rozwój właściwej flory bakteryjnej (bakterie kwasu
mlekowego) na korzyść bakterii gnilnych. To samo dzieje się w naszych
jelitach podczas używania soli jodowanej. Jod powinien być pobierany
wziewnie, a nie przez jelita.

Pozdrawiam
Leszek

67. Data: 2012-03-24 10:25:47

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chemtrails, działanie Haarp .... i jeszcze wiele rzeczy o których nie mamy
Światowy spisek masonerii, żydostwa, cyklistów czy bobrów? niewłaściwe
skreślić
pozdr
Stefan

68. Data: 2012-03-24 11:37:29

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Mar 2012 08:10:15 +0100, Leszek Serdyński <l...@o...pl>
wrote:

> [...]
>chemtrails, działanie Haarp .... i jeszcze wiele rzeczy o których nie mamy

A nie uczyła babcia: nie jeść grzybków, których się nie zna?

--
Maciej Bójko

69. Data: 2012-03-24 16:23:53

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> [...]
> kwasu mlekowego) na korzyść bakterii gnilnych. To samo dzieje się w
> naszych jelitach podczas używania soli jodowanej. Jod powinien być

Orzeszku.... Nie wiem co palisz, ale na dobre ci to nie wychodzi. Weź się
przejdź na świeże powietrze.

Waldek

70. Data: 2012-03-25 21:03:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-24 17:23, Waldemar Krzok pisze:

> Orzeszku.... Nie wiem co palisz, ale na dobre ci to nie wychodzi. Weź się
> przejdź na świeże powietrze.

Nie wolno, bo samoloty latają :)
Znalazłam lepszy hardkor. Komentarze wymiatają :)
http://www.sfora.pl/NASA-bombarduje-jonosfere-Przez-
tajemniczy-prad-a41524

Noże ze stali damasceńskiej?
Parowar - refleksje.
Tematu obieraczek finalizacja.
Dla Pan na tej grupie i osobiscie dla XL-elki
Trująca sol !