Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur

1. Data: 2013-09-15 07:39:50

Temat: Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka przywiozła i pierwszy raz na oczy zobaczyłem, a faktycznie da
się tym dużo doczyścić. Ale ile to właściwie kosztuje i gdzie się to kupuje?

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

2. Data: 2013-09-15 17:03:12

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 07:39, Zakonspirowany pisze:
> Koleżanka przywiozła i pierwszy raz na oczy zobaczyłem, a faktycznie da
> się tym dużo doczyścić. Ale ile to właściwie kosztuje i gdzie się to
> kupuje?

Tak trudno w google wpisać - od razu Ci sklepy to sprzedające wyskoczą.

Paweł

3. Data: 2013-09-16 07:51:49

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-09-2013 17:03, Paweł Muszyński pisze:

> Tak trudno w google wpisać - od razu Ci sklepy to sprzedające wyskoczą.

A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
to kupić?

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

4. Data: 2013-09-16 07:55:12

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-09-2013 07:51, Zakonspirowany pisze:

> A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
> to kupić?

Zdaje się, że nie jest to pierdolony Ludwik, tylko rzecz trudniej dostępna.

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

5. Data: 2013-09-16 08:50:15

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
> to kupić?

W pobliżu dużego pokoju?

J.

6. Data: 2013-09-16 09:01:38

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-09-2013 08:50, Jan Koval pisze:

> Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> W pobliżu dużego pokoju?

Gdziekolwiek. Ja tego wcześniej po prostu nie widziałem.

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

7. Data: 2013-09-16 09:20:16

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>
> W pobliżu dużego pokoju?
Gdziekolwiek. Ja tego wcześniej po prostu nie widziałem.

28.- PLN za 1 litr

CENTRUM
Al.Solidarności 113d
na tyłach Kina FEMINA
tel.(22) 403-84-84

TARCHOMIN
ul.Kowalczyka 21A - Białołęka ( wjazd od Łopianowej )
tel. (22) 846-15-83
fax (22) 846-15-83

Pozdrowienia dla grupy od wujka Google przesyła Tadeusz

8. Data: 2013-09-16 09:30:07

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 września 2013 17:03:12 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:

> Tak trudno w google wpisać - od razu Ci sklepy to sprzedające wyskoczą.
>

> Paweł

Nie podkręcaj dyskusji spamerowi.

--
ZZ@private

9. Data: 2013-09-16 09:37:49

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-09-2013 09:30, ZbyszekZ pisze:

> Nie podkręcaj dyskusji spamerowi.

Pisujesz do lustra?

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

10. Data: 2013-09-16 13:03:00

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 07:51, Zakonspirowany pisze:

> A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
> to kupić?

Google jest tuż za rogiem.

I dla ułatwienia - wystarczy wpisać w pole wyszukiwania nazwę, nie
trzeba wcześniej tego widzieć :-)

Paweł

Problem z centralnym ogrzewaniem
Sezonowe ogrzewanie balkonu