Gdzie na romantyczne intymne spotkanie?

61. Data: 2003-05-25 17:26:50

Temat: Re: Gdzie na romantyczne intymne spotkanie?
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:0b45.0000033f.3ece3ff5@newsgate.onet.pl...

> Skoku na bungee tez sienieda sprobowac.
> 2. Nie da sie wyprobowac pozycia malzenskiego przed slubem.
> Co najwyzej zalicznie kolejnej panienki.

A jeżeli masz stałą partnerkę, a nie za każdym razem inną? I mieszkasz z nią
bez ślubu? To co, nie jest to "wypróbowanie".

Zresztą nie rozumiem dlaczego mówimy o "wypróbowywaniu". Wiadomo, że jak
ludzie się kochają, to chcą się dzielić ze sobą wszystkim - też miłością
fizyczną. IMO to całkowicie naturalne. Po co do tego ślub. Przecież każdy
normalny człowiek ma potrzeby fizyczne i ich niezaspokojenie powoduje
różnego rodzaju frustracje. Czemu, jeżeli mamy stałego partnera, nie
zaspokajać tych potrzeb.

Natomiast jeżeli ktoś chce czekać do ślubu, to przecież to jego prywatna
sprawa. Niech sobie czeka.

Ale ile dni, miesięcy, lat skraca sobie czas wspaniałych doznań ;))))))))

Ania >:-)<O<
gg. 1355764
z adresu (wywalto)

62. Data: 2003-05-25 18:01:37

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Znam taki przypadek, że mimo różnych chęci nie udało się. Na szczęście było
>to przed ślubem, bo podejrzewam, że skończyłoby się to rozwodem - zresztą w
>sumie nie tylko z powodów łóżkowych, bo wogóle jakieś dwa światy
>przedstawiali.

No wlasnie takie mam wrazenie - rzadko jest tak, ze tylko seks nie gra,
przewaznie nieporozumienia i niemoznosc dogadania sie wystepuja i w innych
dziedzinach zycia. No i wtedy rzeczywiscie warto zastanowic sie nad celowoscia
planowania wspolnej przyszlosci.

>Niemniej jednak zdarzają się faceci, którzy robią wszystko, żeby zadowolić
>partnerkę, a są i tacy, którzy nie potrafią/nie chcą/nie zależy im/ idą na
>łatwiznę i z takimi się nie dogadasz. ALe faktycznie o takich nie można
>powiedzieć, że kochają i akceptują.

Tak tez sadze - jesli zwiazek jest Ok i ludzie wzajemnie sie akceptuja, to moga
pokonac wiekszosc roznic.

owaznie mowiac - calkowite anatomiczne 'niedobranie' jest malo prawdopodobne,

wziawszy pod uwage krzywa rozkladu cech osobniczych ;) (a co! jeszcze cos z
biologii pamietam !)
Mozna dyskutowac jeszcze o roznicach temperamentu, ale to przeciez zmienia sie
z wiekiem i po 10 latach zwiazku para, ktora byla super seksulanie dobrana, tez
moze miec trudnosci. I znow jestesmy w punkcie wyjscia - czyli koniecznosci
rozmowy nawet na trudne tematy.

>Co do dogadania się to myślę, poza skrajnymi przypadkami, że jak OBIE STRONY
>CHCĄ to można się dogadać. Ile przy tym przyjemności :)

Mnie to mowisz ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

63. Data: 2003-05-26 04:41:59

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w
wiadomości news:03052309323997@polnews.pl...

> To zalezy. Ja mialam noc poslubna z prawdziwego zdarzenia.
> Pewnie dlatego, ze nie mialam wesela ;)

Tak właśnie myślę: "albo wesele, albo noc poślubna".
Połączenie obu tych rzeczy, jest raczej siermiężne:-))

--
Sokrates
GG5025374

64. Data: 2003-05-26 04:49:24

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał
w wiadomości news:baqvb4$kee$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale ile dni, miesięcy, lat skraca sobie czas wspaniałych
doznań ;))))))))

Czyżbym miał popaść w fascynację koleżanką AniąK? Sokrates,
gdzie twoje hamulce;-)))

--
Sokrates
GG5025374

65. Data: 2003-05-28 05:15:06

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przewaznie nieporozumienia i niemoznosc dogadania sie wystepuja i w innych
> dziedzinach zycia. No i wtedy rzeczywiscie warto zastanowic sie nad

I odwrotnie - nieudany seks też może rodzić nieporozumienia i rzutować na
inne sfery życia. Zakładając np., że to kobieta jest "zaniedbana" przez
partnera i należy do takich co seks lubi nie wstydząc się tego i nie udając,
to będzie chodziła sfrustrowana i bardziej będzie zwracała uwagę na inne
niedociągnięcia partnera. Nie ma nic gorszego niż rozpalona i niezaspokojona
kobieta. Zresztą pewnie z facetami jest tak samo.

> [...]
dobrana, tez
> moze miec trudnosci. I znow jestesmy w punkcie wyjscia - czyli

Otóż to. Także czy seks zaczyna się przed ślubem czy po niewielki może mieć
wpływ na dobranie pod tym względem.
Chociaż ja do ślubu nie wytrzymałabym ;)

STRONY

> Mnie to mowisz ;)

Tak tylko .... ;)))), może ktoś jeszcze tego nie wie ;)

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

66. Data: 2003-05-28 05:17:39

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doznań ;))))))))
>
> Czyżbym miał popaść w fascynację koleżanką AniąK? Sokrates,

Jakie hamulce???? :) Chyba właśnie dzięki ich brakowi mam to, co lubię
;))))) najbardziej.
Nie ma nic gorszego niż tematy tabu.

Nawiasem mówiąc podobno skorpiony tak mają ;))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

67. Data: 2003-05-28 06:27:25

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;))))) najbardziej.
> Nie ma nic gorszego niż tematy tabu.
>
> Nawiasem mówiąc podobno skorpiony tak mają ;))))))

Hamulce czy brak hamulców?
Tematy tabu czy brak tematów tabu?

Qwax

68. Data: 2003-05-28 08:59:46

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 07:15:06 +0200 I had a dream that Ania K. <a...@o...pl>
wrote:
> [...]
>niedociągnięcia partnera. Nie ma nic gorszego niż rozpalona i niezaspokojona
>kobieta. Zresztą pewnie z facetami jest tak samo.

Eh, powiedz jeszcze, że takie kobiety czekają z seksem do ślubu, to dostaniesz
order uśmiechu :)

>Chociaż ja do ślubu nie wytrzymałabym ;)

Zależy do czyjego ślubu, prawda? :)

69. Data: 2003-05-28 09:37:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Hamulce czy brak hamulców?
> Tematy tabu czy brak tematów tabu?

A może jedno oko permanentnie przymróżone ;-)

puchaty

70. Data: 2003-05-28 09:42:49

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:
> A może jedno oko permanentnie przymróżone ;-)

Sorry, miałobyć albo przymrożone, albo przymrużone.

puchaty

Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty
Jaki prezent z okazji bierzmowania?
Re: zmiana nazwiska meza