Re: Gdzie się wykastrować?

From: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>
Newsgroups: pl.soc.seks,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Gdzie się wykastrować?
Date: Tue, 17 Jan 2006 22:42:14 +0100

Stefan Wilczyński napisał(a):

> Chodziło raczej o to, że głową muru nie przebiję. Nigdy nie próbowałem
> bliżej zaznajomić się z kobietą i po prostu nie potrafię. W tej

potrafisz, każdy potrafi,

tylko niekażdy zdaje sobie z tego sprawę :)

> dziedzinie rzeczywistości (społecznej ?) nie ma żadnego algorytmu,
> procedury, chyba nawet heurystyki, niczego. Przecież nie podejdę do
> kobiety i nie powiem "podobasz mi się, czy możemy się spotkać". Poza
> tym boję się, że każda próba nawiązania bliższego kontaktu mogła by
> zostać potraktowana jako jakaś forma napastowania, "access violation",
> że tak napiszę.

przesadzasz :-P

> Kiedy ktoś nawiązuje kontakt z kobietą, wszystko dzieje się w
> środowisku just-in-time, i to bez żadnej możliwości debugowania :) Nie
> można ćwiczebnie uruchomić procesu, w dowolnej chwili przerwać, usunąć
> błędów i uruchomić od nowa.

to sie nazywa życie...

a błędy zawsze można naprawić, w mniejszym bądź większym stopniu :)

> Przesadziłem z tym postem o kastracji, przepraszam. Czułem się
> sfrustrowany, nie miałem gdzie się wykrzyczeć i walnąłem - jak łysy
> grzywką o kant kuli, można powiedzieć.

:)

> Nawet fioletowy wykastrowany kot ? ;)

nie znam sie na kotach, ale czemu nie ?? :>

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"