Gdzie się wykastrować?

41. Data: 2006-01-16 20:51:15

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nad okoliczne jeziorko czy inne wody, powylegiwania się na piasku w
> słońcu.
>
> Nadal programuje, ale fakt... mniej wydajnie :) Po pierwsze
> zainteresowania przeszły bardziej na webdesign, po drugie kobieta wymaga
> poświęcania dużo czasu. Ale jedno drugiemu nie wadzi, a na dodatek taka
> kodowana w Direct3D walentynka robi swoje :)
>
> Tylko to wszystko napisałem na nic, jeśli przeczytasz to i stwierdzisz,
> że "to nie dla mnie...". Możesz tak zrobić, ale możesz także spróbować
> coś w końcu zmienić. Kwestia chęci i duuużego samozaparcia.

Hmm...musze sie przyjrzec Twoim postom dokladniej ;)

--
Pozdrawiam Mateusz

42. Data: 2006-01-16 21:40:43

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Kira pisze 16-01-2006 19:28:

> To może się w końcu przytul i przestań pierdolić?...
>

> Kira

Albo zacznij... ;-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

43. Data: 2006-01-16 21:51:19

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> Albo zacznij... ;-)

lol :-))))))

--
pozdro
ape

44. Data: 2006-01-16 21:53:45

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqei0a$f9e$1@news.onet.pl...

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych oraz utylitarnych
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem). Chciałbym
> zapytać o adresy gabinetów, w których wykonuje się taki zabieg. Jaka
> jest jego cena? Proszę o poważne potraktowanie tego pytania, ja
> naprawdę chciałbym uzyskać pomoc lekarską w tym względzie. Jakie są
> zalety, a jakie skutki uboczne kastracji (fizjologiczne i psychiczne)?
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

rozumiem wzgledy utylitarne...
co rozumiesz przez wzgledy ideologiczne?
to wazne, a temat trudny!

--
pozdro
ape

45. Data: 2006-01-16 22:04:14

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" napisał:

> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany.

Ja wiem, że informatycy to dziwni ludzie, ale nie myślałam, że aż
tak... :/

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

46. Data: 2006-01-16 22:28:11

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem, że informatycy to dziwni ludzie, ale nie myślałam, że aż
> tak... :/

Bredzisz kobieto, ktos Ci jakiegos kitu nawciskal lub myslisz stereotypowo.

--
Pozdrawiam Mateusz

47. Data: 2006-01-16 22:35:43

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y wrote:
> Hmm...musze sie przyjrzec Twoim postom dokladniej ;)

A co chcesz w nich znaleźć? :)

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

48. Data: 2006-01-16 22:42:14

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" napisał:

> Bredzisz kobieto, ktos Ci jakiegos kitu nawciskal lub myslisz
> stereotypowo.

Wystarczy, że mam kilku w pracy :P

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

49. Data: 2006-01-16 22:43:17

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Greg [Mon, 16 Jan 2006 20:56:47 +0100]:

> Moim zdaniem nie tędy droga Kira.

A moim tak - przynajmniej będzie pewność, że to się nie
rozmnoży...

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

50. Data: 2006-01-16 22:49:45

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Jan 2006 23:42:14 +0100, Aicha napisał(a):

> Wystarczy, że mam kilku w pracy :P

A nie chcialabys umowic sie z jakiś na rżniecie? Nie kreci cie taki cichy
gosc, ktory napierdala w klawiature tak jakby sunał kobiete w dupe? Może ma
ukryty talent do robienia kobietom dobrze i to ty możesz być jego odkrywcą.
Pomysl o tym kobieto.

--
Do piekła!

grono.net: Szyderca| http://zbluzgaj.xorg.pl - homepage APZ|GG:7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl
*Podaj mi swoje kordy na OGame, a powiem ci jakim jesteś człowiekiem*

placebo a wiek
Założona korona 4 miesiące temu i teraz cos boli
helikobakter-pomocy
Vigantol - prosba.
trudno gojące się rany - zakażenie krwii?