Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?

31. Data: 2013-03-22 22:52:13

Temat: Re: Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 23:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dębska się utożsamia z samym pisaniem :-PPP
> --
> XL

Utożsamiacie się z klerem, który propaguje pedofilie, gdyby nie wy
czyli ci co to towarzystwo popierają nie byłoby tych gwałtów dzieci,
ale co tam dzieci ważny przecież kler.

32. Data: 2013-03-23 15:53:48

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Utożsamiam? A Ty nie?

Ja nie. A odpowiadając na pierwsze pytanie, czy ty się utożsamiasz - sam
wiesz najlepiej, ja mogę tylko podejrzewać. Biorąc pod uwagę takie
fakty, jak np. namawianie globa do wzięcia udziału w spotkaniu
ekumenicznym wnioskuję że funkcjonujesz w tej społeczności aktywnie.

Dębska

33. Data: 2013-03-23 19:30:34

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak np. namawianie globa do wzięcia udziału w spotkaniu ekumenicznym
> wnioskuję że funkcjonujesz w tej społeczności aktywnie.

A- Ty o tym. Tyle, że o ile glob lubuje się w opisywaniu pedofilii wśród
kapłanów, o tyle propaguje wręcz kazirodztwo- wśród wszystkich- jako coś
fajnego. Stąd moje pytanie- czy coś tak obrzydliwego, jak propagowanie
kazirodztwa nie wywołuje w Tobie choćby sprzeciwu. Bo nawet takiej łajzie
jak ja rzygać się chce- i z chęcią bym mu za to przy...łożył. I tego
dotyczyła moja prośba do grupy- żeby nie rozpalać w nim tej iskry- po prostu
temat zamilczać. Nprawdę bardzo mnie dziwi, że ktoś przy zdrowych zmysłach
może chcieć w takie coś w ogóle wchodzić. Powaga.

--

Chiron

--

Chiron

34. Data: 2013-03-23 19:34:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prostu temat zamilczać. Nprawdę bardzo mnie dziwi, że ktoś przy zdrowych
> zmysłach może chcieć w takie coś w ogóle wchodzić. Powaga.

Przeciez wszyscy wiemy, ze nie masz zdrowych zmyslow, wiec nie ma tez
problemu.

35. Data: 2013-03-23 21:07:29

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:kikj6l$t01$1@node2.news.atman.pl...

> A- Ty o tym. Tyle, e o ile glob lubuje si w opisywaniu pedofilii w r d
> kap an w, o tyle propaguje wr cz kazirodztwo- w r d wszystkich- jako co
> fajnego. St d moje pytanie- czy co tak obrzydliwego, jak propagowanie
> kazirodztwa nie wywo uje w Tobie cho by sprzeciwu. Bo nawet takiej ajzie
> jak ja rzyga si chce- i z ch ci bym mu za to przy... o y . I tego
> dotyczy a moja pro ba do grupy- eby nie rozpala w nim tej iskry- po prostu
> temat zamilcza . Nprawd bardzo mnie dziwi, e kto przy zdrowych zmys ach
> mo e chcie w takie co w og le wchodzi . Powaga.

> [...]

No nikt przy zdrowych zmysłach nie pedofiluje do pedofilnego kleru co
ty ciągle uprawiasz.

36. Data: 2013-03-23 21:10:04

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 16:53, Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> fakty, jak np. namawianie globa do wzi cia udzia u w spotkaniu
> ekumenicznym wnioskuj e funkcjonujesz w tej spo eczno ci aktywnie.

Bo ten rodzaj obłudy żyga tylko wtedy gdy się o tym mówi, za to
dzieciak może wyć ile wlezie gdy towarzystwo Chirona mu włazi w odbyt
i trzeba udawać że się nie widzi.

37. Data: 2013-03-23 22:10:25

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> kapłanów, o tyle propaguje wręcz kazirodztwo- wśród wszystkich- jako coś
> fajnego. Stąd moje pytanie- czy coś tak obrzydliwego, jak propagowanie

Nie. Opisuje pedofilię wśród kapłanów. Popularyzuje tę oczywistość wśród
wszystkich jako coś obrzydliwego.

> fajnego. Stąd moje pytanie- czy coś tak obrzydliwego, jak propagowanie
> kazirodztwa nie wywołuje w Tobie choćby sprzeciwu. Bo nawet takiej łajzie
> jak ja rzygać się chce- i z chęcią bym mu za to przy...łożył. I tego

A- Ty o tym. Kazirodztwo i pedofilia wśród kapłanów jest czymś
obrzydliwym. Oczywiście pisanie o tym nie wywołuje u mnie sprzeciwu
żadnego, tak samo jak na przykład gdy ktoś pisze o podobnych zjawiskach
wśród mechaników samochodowych. Prawdziwe obrzydzenie mnie bierze gdy
ktoś umacnia pedofili i kazirodców w bezkarności, poprzez atakowanie
tych którzy ujawniają takie fakty - bez względu czy sprawcą jest tu
ksiądz, biskup czy papież :P (o kimś zapomniałem ? prałaci to małe rybki
- dlatego nie wspominam )

> dotyczyła moja prośba do grupy- żeby nie rozpalać w nim tej iskry- po prostu
> temat zamilczać. Nprawdę bardzo mnie dziwi, że ktoś przy zdrowych zmysłach
> może chcieć w takie coś w ogóle wchodzić. Powaga.

Niestety twoja powaga i rozsądek w którego tonie tak górnolotnie i
ładnymi słowy prawisz robią z ciebie obraz małego skurwysynka. Tak więc
ssij pałę księdzu proboszczu łajzo.

Przepraszam też siebie, za to że od momentu rozpoczęcia konwersacji z
tobą powstrzymywałem wymioty - wyższa racja :P

Dębska

38. Data: 2013-03-23 22:28:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Mar 2013 23:10:25 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Prawdziwe obrzydzenie mnie bierze gdy
> ktoś umacnia pedofili i kazirodców w bezkarności, poprzez atakowanie
> tych którzy ujawniają takie fakty(...)

I właśnie Chiron jest tym atakującym, a globuś ujawniającym? - raczysz
żartować albo (co dla mnie oczywiste) jesteś po prostu śmieszny i naiwny.
Nie da się bowiem UJAWNIĆ czegoś, co jest JAWNE od dawna i każda wrona na
każdym słupie o tym kracze. To po pierwsze. Po drugie - Chiron nie atakuje
globka za UJAWNIANIE, lecz za jego ciasne klapki na oczach. Cóż bowiem z
globkowego pitolenia o pedofilii, jesli nie pitoli o niej jako o zjawisku
całosciowo, a skupia się JEDYNIE na księżach.
To tak, jak potępia zabijanie Indian, ale już zabijania ludzi całosciowo -
nie.
Bo otóż glob całościowo zabijania ludzi nie potępia, on potępia tylko
zabijanie NIEKTÓRYCH ludzi, konkretnie tych, których on sam za ludzi uznaje
:->

> Niestety twoja powaga i rozsądek w którego tonie tak górnolotnie i
> ładnymi słowy prawisz robią z ciebie obraz małego skurwysynka. Tak więc
> ssij pałę księdzu proboszczu łajzo.

Za dużo sobie pozwalasz, to na pewno.
--
XL

39. Data: 2013-03-23 22:50:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przepraszam też siebie, za to że od momentu rozpoczęcia konwersacji z tobą
> powstrzymywałem wymioty - wyższa racja :P

O czym naprawdę chciałeś pogadać? Teraz już pewno nie powiesz- więc to
pytanie retoryczne...ale ja chyba wiem, Dębska- co Cię gryzie. Zgadłem?
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

40. Data: 2013-03-23 22:50:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Mar 2013 23:28:23 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Bo otóż glob całościowo zabijania ludzi nie potępia, on potępia tylko
> zabijanie NIEKTÓRYCH ludzi, konkretnie tych, których on sam za ludzi uznaje

chamie

> to na pewno.

j.p.
--
XL

Fizyka Kwantowa i Świadomość
Wolność
A teraz dwa słowa o etyce, czyli o moralności:...
kobieta, mezczyzna...
Czy wierzycie w Boga czy w kościół?