Gdzie szukac testow i opinii o TV

11. Data: 2005-05-20 15:17:21

Temat: Re: Gdzie szukac testow i opinii o TV
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote in message
news:d6ekob$5se$1@inews.gazeta.pl...

"Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
news:d62eu0$lln$1@korweta.task.gda.pl...
> Bierz Panasonika - mają najlepszą opinię i sensowne ceny

>Czyją opinię?

Np. moją

>Mój kolega ma TV panasonic panorama + DVD i sporo się namęczył z serwisem
>pasikonika, nie usunęli mu wady

Widziały gały... Kineskop z wadą się zdarza - i jeśli jest to błąd produkcji
bańki to regulacja nie pomoże

>(nieprawidłowa geometria obrazu), ale nie ma już siły. A DVD pasikonika nie
>czyta większości pirackich płyt DVD

ROTFL - może powinien kupić odtwarzacz od złodzieja :)

T.

12. Data: 2005-05-20 16:47:37

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> ROTFL - może powinien kupić odtwarzacz od złodzieja :)

Rozumiem, że Ty oglądasz filmy tylko oryginalne, DVD przegrywane, divx
i xvid omijasz z daleka. ;-)

13. Data: 2005-05-20 17:06:52

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-20 18:47 +0200, Użytkownik nom napisał :

> Rozumiem, że Ty oglądasz filmy tylko oryginalne, DVD przegrywane, divx
> i xvid omijasz z daleka. ;-)

Ja tak, a co? Albo te, ktore sobie sami wyprodukujemy za pomoca kamery:-)

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

14. Data: 2005-05-21 09:02:59

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w
wiadomości news:d6l5ok$hr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja tak, a co? Albo te, ktore sobie sami wyprodukujemy za pomoca
kamery:-)

> Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

Oj przydałoby się więcej takich porządnych obywateli. :-)

Ale czasmi oglądnę jakiś film i okazuje się, że jest kiepski i jeszcze
jakbym miał za to zapłacić to już w ogóle. Dlatego wolę zobaczyć
piracką kopię a jak się spodoba to iść na duży ekran. :-)

15. Data: 2005-05-23 07:15:14

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że Ty oglądasz filmy tylko oryginalne, DVD przegrywane, divx
> i xvid omijasz z daleka. ;-)

I co, takie dziwne Ci sie to wydaje?? Nie moze Ci sie pomiescic w glowie,
ze ktos moze byc uczciwy ??
Coz, takie wychowanie odebrales w domu, i nie moge Cie za to winic...

Ja na przyklad mam same firmy oryginalne, a jak na jakis film mnie nie
stac, to pozyczam sobie w Beverly Hills, czy innej wypozyczalni. Nie
wszystko trzeba miec na wlasnosc ;-)
I jakos nie widze w tym nic dziwnego.
.
Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

16. Data: 2005-05-23 12:26:58

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"RTJ" <r...@p...com> wrote in message news:d6rvu6$pc2$1@inews.gazeta.pl...
> I co, takie dziwne Ci sie to wydaje?? Nie moze Ci sie pomiescic w glowie,
> ze ktos moze byc uczciwy ??
Nie, moze mi sie pomiescic i szanuję takich ludzi jak Ty.

> Coz, takie wychowanie odebrales w domu, i nie moge Cie za to winic...
A co ma piernik do wiatraka? ;-)
Możesz mnie winić, tylko pamiętaj "niech pierwszy rzuci kamieniem ten, który jest bez
winy". :-)

> Ja na przyklad mam same firmy oryginalne, a jak na jakis film mnie nie
> stac, to pozyczam sobie w Beverly Hills, czy innej wypozyczalni. Nie
> wszystko trzeba miec na wlasnosc ;-)
To ja nie mam na własność, po oglądnięciu oddaje innym, taki ze mnie
społecznik-altruista.
:-)

PS. tak w ogóle to większośc filmów jakoś mnie nie przekonuje, np. "Władcę
pierścieni" oglądnałem do połowy, bo zasnałem. :-) Jakbym miał jeszcze za to
zapłacić to mocno bym się rozczarował.
Ale mam kilka perełek na oryginalnych płytach tak więc nie do końca ze mnie pirat.
:-)
Poza tym wytłumacz mi dlaczego producenci produkują odtwarzacze dixv?;-)
Już kiedyś walczono z mp3, a prawda jest taka, że ktoś nie kupi sobie filmu na DVD
za 100zł jak go wcześniej nie zobaczy. Podobnie z mp3, puszczaja w radiu jakis
singiel, ludzie zacheceni utworkiem kupuja cala plytke, ktora okazuje sie byc taka
sobie i sa rozczarowani. Czy moga liczyc na zwrot pieniazkow? :-)
Podobnie z e-bookami, mówiono, że książki przestaną się sprzedawać, bo ludzie wolą
ściągnąć z netu, a tu wcale nie, jak ktoś raz przeczytał jakiegoś autora, którego
książke znalazł w sieci to później zachęcony kupuje sobie już w księgarni.

Ale niech Ci będzie, przekonałeś mnie, już nie będę przegrywał filmów divx ani
oglądał, a te które mam wyrzuce na śmietnik, a czas zaoszczędzony poświęcę na rozwój
duchowy i fizyczny. :-)

17. Data: 2005-06-05 16:38:15

Od: "Arek Jaskólski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslałem kiedyś o LG i po przetestowaniu jak wolno przełącza programy
> definitywnie zrezygnowałem. Potem horowałem na Panasonica 29PM11P. Na
> początku roku kosztował ok 2 kPLN a obecnie można wyrwać za 1600.

Słyszałem ze zamiast Panasonica 29PM11P lepiej kupic model starszy 29PM10
lub jezeli z PIPem to 20-stkę
Jeszcze nie zdecydowałem sie, ale podobno mają lepszy obraz od 11-stki

AREK

rolety antywlamaniowe vs instalacja alarmowa
jak naprawic blat kuchenny?
Odkurzacz się wyłącza-co to może być?
Jak nazywają się fachowo te płyty
Rozbierał ktoś szafkę bezpiecznikową?