[TAR] Szukam domu do kupienia w Tarnowie

1. Data: 2005-05-13 07:33:33

Temat: [TAR] Szukam domu do kupienia w Tarnowie
Od: "Saracen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JAk w temacie -szukam domu jednorodzinnego informacje na priv proszę.

SARACen

2. Data: 2005-05-13 08:53:06

Temat: Re: [TAR] Szukam domu do kupienia w Tarnowie
Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saracen" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> JAk w temacie -szukam domu jednorodzinnego informacje na priv proszę.

O matko... ja z Tarnowa uciekłam bo dziura się zrobiła jakich mało...
Przeglądnij www.gratka.pl

3. Data: 2005-05-13 09:51:15

Od: "Saracen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> O matko... ja z Tarnowa uciekłam bo dziura się zrobiła jakich mało...

Po 50 siątce sie nie ucieka tylko, szuka spokoju :)

> Przeglądnij www.gratka.pl

NIC CIEKAWEGO NIE MA !! !!

4. Data: 2005-05-13 09:54:45

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Po 50 siątce sie nie ucieka tylko, szuka spokoju :)

A no to co innego :)
To pozostają ew. biura pośrednictwa, albo poprostu samoistne danie
ogłoszenia w gazecie.

5. Data: 2005-05-13 10:23:03

Od: "Saracen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pozostają ew. biura pośrednictwa, albo poprostu samoistne danie
> ogłoszenia w gazecie.

Co też i bezskutecznie robię , ale .................

SARAcen

6. Data: 2005-05-13 14:59:58

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co też i bezskutecznie robię , ale .................

To tu jest qr.. gazeta? Won spamiarzu.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

7. Data: 2005-05-13 17:54:48

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Co też i bezskutecznie robię , ale .................

No to pozostaje jezdzic po tarnowie i poprostu pytac na jakis osiedlach
domków czy ktos nie wie czy czasem nie ma ktos tam inny domu do sprzedania w
okolicy

8. Data: 2005-05-13 18:24:23

Od: "Saracen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tu jest qr.. gazeta? Won spamiarzu.

Cóż za niewybredny język, kolega po filologii ??

9. Data: 2005-05-13 19:54:49

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż za niewybredny język, kolega po filologii ??

Nie koleguje sie z lamerami i spamerami.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

Gdzie szukac testow i opinii o TV
rolety antywlamaniowe vs instalacja alarmowa
jak naprawic blat kuchenny?
Odkurzacz się wyłącza-co to może być?
Jak nazywają się fachowo te płyty