Gdzie te mikroby?

11. Data: 2022-11-25 00:16:57

Temat: Re: Gdzie te mikroby?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie. Szczepię się po to, by nie tłoczyć się w przychodniach albo w
> szpitalach.
> O, i nie mam dzięki potrzeby brania serii antybiotyków

Nie znasz dnia, ani godziny.
A szczepisz się p. kowidowi dlatego, że jesteś po prostu naiwna.

> ani
> prania dżinsów w 90 stopniach. ;-P

Wszystko przed Tobą.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

12. Data: 2022-11-25 12:55:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2022 o 00:16, XL pisze:

> Nie znasz dnia, ani godziny.

> Wszystko przed Tobą.

Uhh, brzmi jak "dobre" życzenia.

Ale ile już za mną, tego nie wiesz.

--

Ewa

Nic o mnie nie wiesz,
a ja ciebie znam,
Bóg da zbawienie,
ale tylko nam...

13. Data: 2022-11-25 12:57:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2022 o 15:11, PD pisze:

> Jakieś punkty byś zdobyła w familiadzie za taką odpowiedź  ;)

A druga część odpowiedzi została(by) wybuczana, jak widzę.

--
Ewa

14. Data: 2022-11-25 13:36:37

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-11-25 o 12:57, FEniks pisze:

> A druga część odpowiedzi została(by) wybuczana, jak widzę.

Dyplomatycznie przemilczana, gdyż traktuje o potrzebach - a to śliski temat.

PD

15. Data: 2022-11-25 17:39:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Uhh, brzmi jak "dobre" życzenia.

Stwierdzenie oczywistego faktu ulotności i zmienności sytuacji często budzi
tego typu odczucia u niedojrzałego mentalnie odbiorcy. Niedojrzały myśli
życzeniowo, więc uważa swoje aktualne pozytywne uwarunkowania za
ostateczne.
Konsekwentnie i permanentnie unika oczywistości, że jego
sytuacja w każdej chwili może się diametralnie zmienić, więc gdy ktoś inny
tę oczywistość wypowiada w jego kierunku, na tym poziomie mentalnym
pozostaje mu tylko OSKARŻYĆ ktosia o niecne ŻYCZENIA. Tak, są tacy ludzie.
A co by to dopiero było, gdybym Ci napisała, że np. zostało Ci już niewiele
życia? Doskonale wiesz, że 100 lat to jak jedna chwila - przecież Twoja
pięćdziesiątka minęła jak jeden dzień, prawda? I tak samo minie druga. A
mimo to jestem pewna, że mówienie o drugiej (no, już co prawda niepełnej,
ale jednak) pozostałej Ci pięćdziesiątce ,,niewiele życia" poczytałabyś
wręcz jako życzenie śmierci.
Z kim się chcesz targować? Ze mną? Z czasem?

> Ale ile już za mną, tego nie wiesz.

Nie bardzo mnie to ciekawi, ale gdyby było tego dużo, miałabyś sporo
mądrości życiowej i spokojnego dystansu do spraw oczywistych i
kardynalnych.

16. Data: 2022-11-26 20:11:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2022 o 17:39, XL pisze:
> Doskonale wiesz, że 100 lat to jak jedna chwila - przecież Twoja
> pięćdziesiątka minęła jak jeden dzień, prawda?

Nie, nieprawda.

> I tak samo minie druga.

Druga raczej nie minie, aż taką optymistką nie jestem.

> Z kim się chcesz targować? Ze mną? Z czasem?

I kto to mówi?

Czyżbyś wreszcie (prze)dojrzała? LOL

> Nie bardzo mnie to ciekawi, ale gdyby było tego dużo, miałabyś sporo
> mądrości życiowej i spokojnego dystansu do spraw oczywistych i
> kardynalnych.

Och, och, a gdzie Twój dystans?

--
Ewa

17. Data: 2022-11-27 22:14:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie, nieprawda.

To musiałaś się nudzić, skoro tak Ci się dłużyła.

> Druga raczej nie minie, aż taką optymistką nie jestem.

> I kto to mówi?
>
> Czyżbyś wreszcie (prze)dojrzała? LOL

Wreszcie? Ja od zawsze GODZĘ SIĘ z tym, co jest mi przeznaczone, stąd nie
mam powodu posądzać nikogo o złe życzenia. Wiem, że mój los nie zależy od
tego, czy i kto oraz czego mi życzy, więc spoko, każdy może życzyć mi,
czego tylko chce, mnie to nie rusza i nie widzę powodu do wymówek wzgledem
tego. Nie doszukuję się też złych życzeń w każdym stwierdzeniu w rodzaju
,,wszystko przed tobą" itp., bo taki zwrot oznacza po prostu WIELKĄ
NIEWIADOMĄ, której brak akceptacji u Ciebie jest naiwny i
nieodpowiedzialny.
Nie przywiązuj się do bieżącej sytuacji - dokładnie to oznacza ,,wszystko
przed tobą".

> Och, och, a gdzie Twój dystans?

No właśnie np. powyżej. Poczucie bezsensowności w antycypowaniu przyszłości
na podstawie wybranych okoliczności - to właśnie ten dystans. Pewność i
spokojne przyjmowanie jedynej pewnej rzeczy, że nic nie musi być w
przyszłości takie, jak to sobie teraz wyobrażam, to właśnie on. Także
świadomość braku wpływu na to, co, gdzie, kiedy i jak się zdarzy, i
opanowujący mnie dzięki niej spokój zamiast paniki i chęci
przeciwdziałania, spokój zamiast obwiniania kogokolwiek o ,,złe życzenia"gdy
ten przywołuje mnie do porządku stwierdzając oczywistość i rozległość
niewiadomej, to też on, ten dystans.

18. Data: 2022-11-28 13:50:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2022 o 22:14, XL pisze:

> To musiałaś się nudzić, skoro tak Ci się dłużyła.

Dziękuję, nie narzekam. Ale jeszcze nie minęła.

> [...]
> tego, czy i kto oraz czego mi życzy, więc spoko, każdy może życzyć mi,
> czego tylko chce, mnie to nie rusza i nie widzę powodu do wymówek wzgledem

Dobra dobra. To oczywiste, że żadne życzenia nie mają wpływu na mój los,
niemniej jednak wiele mówią o życzącym i tylko dlatego tutaj je
wypunktowałam.

> [...]
> ten przywołuje mnie do porządku stwierdzając oczywistość i rozległość

Ściemniać możesz, ale nie mnie, która tutaj jestem od lat i obserwuję
Twoje podejście do siebie, do innych, skłonność do zawracania kijem
Wisły i reakcje na analogiczne "życzenia" pod swoim adresem. Ale nic to,
jeśli coś zmieniasz, to super. Przynajmniej na poziomie deklaratywnym,
ale od czegoś zawsze się zaczyna.

--

Ewa

19. Data: 2022-12-01 06:41:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Gdzie?
> No gdzie?!
> Gdzie?
> No gdzie?!
>
> Ni ma ni ma ni ma ni ma
> Ni ma ni ma ni ma ni ma
> Ni ma ni ma ni ma ni ma
> Ni ma ni ma ni ma ni ma
> Jeeeeeeeeeaaaahhhhhh!
>

> Wzięły i znikły, tak zwyczajnie się zmówiły i się równocześnie skończyły
> ??? - kolejne ściemy sanitarystyczne nie wytrzymały konkurencji z III
> WOJNĄ ŚWIATOWĄ.

> Przyszedł walec i wyrównał - odsiał prawdę spośród gówna.

Tak więc mikroby się nagle w ciągu kilku miesięcy rozpłynęły,
pozostając jeszcze tylko w (totalitarnie cofających się do zamordyzmu Mao
metodą ,,na kowida") Chinach. Dziś, pod wpływem ordynarnej oczywistości
terrorystyczno-sanitarystycznej ściemy, krwawo i już wręcz genetycznie
przez wieki wyuczeni pokory Chińczycy przejrzeli na oczy, doprowadzeni
odbieraniem ludzkiej godności (jak w Auschwitz numerami na przedramionach -
tak w Chinach punktacją za zachowanie i lojalność oraz kodami ,,złymi" i
,,dobrymi"), odbieraniem dzieci i wolności, do ostateczności. Wyszli właśnie
na ulice przeciw ,,zerokowidowemu" totalnemu terrorowi.
My w Europie mamy ,,łatwiej" - napaść Rosji na Ukrainę sprawiła na zasadzie
,,klin klinem", że wszelkie obostrzenia i inne szaleństwa kowidoterroru
zostały w naturalny sposób oddolnie usunięte w niebyt. Sanitaryści
spasowali, bo dobrze wiedzą, że obecnie nikogo do niczego nie przymuszą
wobec jedynego PRAWDZIWEGO problemu i zagrożenia, jakim jest wojna
światowa. Ludzie mają w dupie sanitarystyczne wymysły, zasady i knowania.
Problem zmyślonej pandemii kowida i wszelkich innych mikrobów w Europie i
na świecie rozwiązała Rosja, wzniecając IIIWŚ.

Sanitarystom z Ventotene nagle i niespodziewanie NA JAKIŚ
CZAS(sic!) wytrącono z brudnych łap narzędzie terroru i pomieszano plany -
ich starannie obmyślany latami klin (wzbudzanie istniejącymi od zawsze
mikrobami psychozy strachu w celu ujajenia) wybito większym klinem,
WIĘKSZYM STRACHEM. A przy okazji odebrano ostatnie złudzenia wszystkim
debilom, którzy do ostatka wierzyli, że jakiś bliżej nieokreślony Wielki
Dobry Brat walczy o ich życie i zdrowie cudownymi i skutecznymi
szczepionkami, w dodatku rozdawanymi za darmo w kolejnych nieprzeliczonych
dawkach.

LOL

20. Data: 2022-12-01 12:57:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.12.2022 o 06:41, XL pisze:

> Tak więc mikroby się nagle w ciągu kilku miesięcy rozpłynęły

No niestety, fajnie by było, ale nie. Istny pomór dookoła. Przydałoby
się choć odrobinę sanitaryzmu, bo ludzie - zapewne myśląc podobnie do
Ciebie, że wreszcie odetchnęliśmy - odpuścili zupełnie wszelkie
standardy sanitarne.

--
Ewa

Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Jak znikło Wapno.
To Niemcy blokują KPO.
Powietrzna eskorta reprezentacji na Mundial.
IKEA jest be, tak!