Gdzie znaleść dawce?

1. Data: 2001-11-15 16:07:47

Temat: Gdzie znaleść dawce?
Od: "Tango" <r...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie gdzie mozna znaleść dawce wątroby oprócz żródeł
szpitalnych
czy są może jakieś organizacje ? sposoby?
ewentualnei ile to kosztuje?
sprawa jest dość pilna i oważna chodzi parumiesiecdzne dziecko

pozdraawiam

Tango

2. Data: 2001-11-15 18:14:21

Temat: Re: Gdzie znaleść dawce?
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ze szpikiem i krwia nie ma problemu - udostepnia baze danych -> regionalne
centrium krwiodawstwa-<- proponuje sie kogos tam zapytac

3. Data: 2001-11-16 15:21:04

Temat: Odp: Gdzie znaleść dawce?
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

a któres z rodziców nie może być dawcą ?
robi się przeszczepy rodzinne,
jest chyba organizacja zrzeszająca osoby z chorobami wątroby i dróg
żólciowych, ja bym zadzwoniła do kasy chorych lub do jakiegoś szpitala AM,
powinni mieć takie dane
Gosia S.
Użytkownik [benY] <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

4. Data: 2001-11-17 08:09:56

Od: "Ludwika" <f...@b...ea> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tango" <r...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

http://www.dawca.pl/glowna.phtml

Ciaza czy choroba???
Praca dyplomowa na PW - koniecznosc wspolpracy z lekarzem
Jak poradzić sobie ze zbyt niskim cisnieniem
tłumaczenie z niemieckiego - kręgosłup
tarczyca -proszę o pomoc