Re: Gestoza

Data: 2002-11-16 11:32:39
Temat: Re: Gestoza
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

Użytkownik "Fiorek" <f...@i...pll> napisał w wiadomości
news:ar3tho$btc$1@news.tpi.pl...
> Witam
> Mam pytanie odnosnie podwyzszonego cisnienia w czasie ciazy... Jestem w 15
> tygodniu i mam zawsze nie mniej niz 135/85. Ponoc to znacznie za duzo i
moze
> to byc objawem zatrucia ciazowego.
> Prosze o odpowiedz, wizyte u ginekologa mam dopiero za dwa tygodnie a juz
> sie martwie...
> Dzieki
> Ola

1. jesli masz problem z ciaza w ciazy (plamienia, krwawienia, bole brzucha,
wysokie cisnienie i t p) to idziesz do lekarza NATYCHMIAST (chyba ze Ci na
ciazy nie zalezy)

2. za graniczne uwaza sie cisnienie wieksze lub rowne 140/90 (zarowno 160/80
jak i 130/100 sa nieprawdlowe)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny