Gipsowanie scian

1. Data: 2001-08-08 05:53:49

Temat: Gipsowanie scian
Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym najlepiej przecierać wyrównywane gładzią gipsową ściany.
Tradycyjnie robi się to papierem ściernym, ale słyszałem o pumeksie.
Co jest lepsze ? A może są jeszcze jakieś inne lepsze środki ?

----
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2001-08-08 06:37:48

Temat: Re: Gipsowanie scian
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pumeksie.
> Co jest lepsze ? A może są jeszcze jakieś inne lepsze środki ?

Chyba najlepsza jest taka siateczka ścierna na pacce z
uchwytami.

Darek

1. Data: 2001-08-08 09:26:00

Od: "Stryjek" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak kolega Darkac wspomniał jest do tego celu specjalna siatka
zakładaną na uchwyt ( wszystko kosztuje grosze ) siatka tak jak papier
ścierny jest o różnej gradacji
Możesz też zakupić szlifierkę oscylacyjną na którą również można założyć
taką siatkę.

Pozdrawiam
www.etnik.pl

1. Data: 2001-08-08 09:56:08

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Aug 2001 11:26:00 +0200, "Stryjek" <p...@p...pl> wrote:

siatka tak jak papier
>ścierny jest o różnej gradacji
>Możesz też zakupić szlifierkę oscylacyjną na którą również można założyć
>taką siatkę.

Jaką gradację najlepiej wybrać do obróbki wstępnej a jaką do
ostatecznej ?

----
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2001-08-08 10:10:47

Od: "Stryjek" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest zupełnie tak jak z papierem ściernym zaczynasz od najgrubiej
ścierających o największej gradacji
do uzyskania równości, a kończysz na najdrobniejszym ziarnie wygładzającym
ostatecznie.

www.etnik.pl

1. Data: 2001-08-08 10:51:03

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Aug 2001 12:10:47 +0200, "Stryjek" <p...@p...pl> wrote:

> [...]
>ścierających o największej gradacji
>do uzyskania równości, a kończysz na najdrobniejszym ziarnie wygładzającym

a konkretniej, najpierw 60 a potem 100 i będzie O.K. czy lepiej inne
wybrać wartości ?

----
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2001-08-08 16:32:35

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a konkretniej, najpierw 60 a potem 100 i będzie O.K. czy lepiej inne
>wybrać wartości ?

Jak robiłem siatką to najpierw 80 a potem 120. A potem przeszedłem na
papier ścierny 160. Zamierzony efekt osiągnąłem :-)

Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

kominki
Zgoda wspólnoty
[Kupie] mieszkanie w Zabrzu
CO na podloge