Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?

11. Data: 2010-12-17 22:10:37

Temat: Re: Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:42wsee6prd3u.8ilee4iav2m1$.dlg@40tude.net...

> Wg mnie tylko obleśny. I podobny do lidera zespołu "Papa Dance" (którego
> tyż nie znoszę żtp optycznie): http://tiny.pl/hwzg5

Onienienie.
Podobny to on jest do innego naszego. Trochę ładniejszego.
O tego: http://tiny.pl/hwz78

A ten cały JA na zdjęciach wygląda tłusto i brudno.
Może w rzeczywistości jest ładniejszy?

V-V

12. Data: 2010-12-17 22:19:08

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pawełek mniam. Jeden z niewielu pociągających blondynów.
>
> Ale Julian zupełnie nie.

Eee. Z naszych blondynów to pociągający jest ten: http://tiny.pl/hwz7v
A z nienaszych ten: http://tiny.pl/hwz7b

V-V

13. Data: 2010-12-17 22:20:57

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> O tego: http://tiny.pl/hwz78
>
> A ten cały JA na zdjęciach wygląda tłusto i brudno.

Trochę dziwię się tak ostrym reakcjom.
Jego wygląd, choć niezwykły przez te siwe loki, oceniłbym dość neutralnie (w
każdym razie nie jako brud, obleśność, perwersję).

Abstrahując od wyglądu, jest podobno niezwykle inteligentny, wie, czego
chce, ma pasję. Być może w tym jest jego wabik?

P.

14. Data: 2010-12-17 22:21:41

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Eee. Z naszych blondynów to pociągający jest ten: http://tiny.pl/hwz7v
> A z nienaszych ten: http://tiny.pl/hwz7b

To nie ten sam?

P.

15. Data: 2010-12-17 22:23:08

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Abstrahując od wyglądu, jest podobno niezwykle inteligentny, wie, czego
> chce, ma pasję. Być może w tym jest jego wabik?

Długie loki u faceta są fajne.
Ale czyste.
A jego są brudne i tłuste.

V-V

16. Data: 2010-12-17 22:23:51

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> To nie ten sam?

A podobni są?
Nie zauważyłam.

V-V

17. Data: 2010-12-17 22:29:46

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Długie loki u faceta są fajne.
> Ale czyste.
> A jego są brudne i tłuste.

Z aresztu wyszedł :)

P.

18. Data: 2010-12-17 22:30:14

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> A podobni są?
> Nie zauważyłam.

Bardzo. Dokładnie ten sam typ.

P.

19. Data: 2010-12-17 22:35:26

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-17 14:35, niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

Brzyyyydaaal

Qra

20. Data: 2010-12-17 22:37:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 23:19:08 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Eee. Z naszych blondynów to pociągający jest ten: http://tiny.pl/hwz7v

Interesujący. Mamy paru przystojnych blondynów. Ale wśród nich tylko ten by
wart uwagi:
http://tiny.pl/hwzrr
Po nim już tylko pustka :-)

> A z nienaszych ten: http://tiny.pl/hwz7b

Te wiecznie wilgotne, wydęte usteczka? - nieeee...
Tylko ten:
http://tiny.pl/hwzrq

Dear Mr Kaczynski :) (większość po angielsku)
Fundacja 'Mama i Tana'--ratuj dzieci!
Znani ludzie przeciwko dewiantom!
Lesbijki zakatowały dziecko!
Znany piosenkarz piętnuje "parady gejów"!