Głęboka woda

11. Data: 2008-04-09 08:32:18

Temat: Re: Głęboka woda
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Apr 2008 10:27:11 +0200, xcichy napisał(a):

> Użytkownik "Pe-Korn" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy jednak nie powinny mieć innych tytułów? Sporo się różnią od oryginałów.
> xc

...ale jakie ładne! Skąd on je wytrzasnął?
Se wydrukowałam, przeczytam pewnej małej Oleńce, bo mi się już repertuar
wyczerpał :-)

--

XL wiosenna

==========================
Priv tylko na e...@o...pl

12. Data: 2008-04-09 08:38:56

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pe-Korn" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky"

> Co z bajką łaczy się,
> To dobrze kończy się.
> Trala-lala,
> Trala-lala,
> Trala-lala,
> Trala-la!

Właściwie wszystko jest w porządku, akle dziwi mnie, że po lesie już się nie
niesie odgłos siekiery tatusia... widać jednak zjadł te pierogi z
grzybami... ;o)

Pzdr
Paweł

13. Data: 2008-04-09 11:01:10

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pe-Korn" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky"
[.....]

> JAŚ I MAŁGOSIA
>
> Narrator:
> Posłuchajcie, oto bajka,

[......]

> Pe-Korn

A wcale nie Pe-Korn tylko Jan Brzechwa.
Jak już copy/pejstujesz to:
1) Nie bierz przykładu ze Skaja (nawet nieświaTomie) bo to już prosta droga
do krainy trolli
2) Podaj źródło i autora zamiast umieszczać swoją sygnaturkę w stopce
3) Nie pisz bzdur o copy-pejstowaniu bo sam to (w dodatku idiotycznie)
popełniasz.

14. Data: 2008-04-09 11:53:08

Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash"

> 3) Nie pisz bzdur o copy-pejstowaniu bo sam to (w dodatku idiotycznie)
> popełniasz.

To wlasnie byl pokaz, do czego prowadzi takie glupie kopiowanie i wklejanie.
Mozna kopiowac co sie chce, ale po co? Nie lepiej mowic od siebie?
Oczywiscie jesli cos tam ma sie w swojej glowie.
Bo skopiowac cudze mysli to nie problem. I bajki tez.

Pe-Korn

15. Data: 2008-08-31 15:59:09

Temat: Głęboka woda
Od: "ebiS" <J...@p...w.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Pe-Korn" <o...@o...pl> wrote in message
[...]
Zamiast wypisywać bzdury, lepiej przemyśleć fakt, że:

Wszechmogący jest Duch Święty.

16. Data: 2008-09-02 16:32:33

Od: "Bohdan" <B...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz więc od siebie czy kochasz mamusię i tatusia I NIE CYTUJ SWEGO
INTERLOKUTORA
- nie cytuj a mów wyłącznie od siebie, no mów.
Przecież proszę byś nie cytował, lecz mówił od siebie.
Nie cytuj !!!!!!!!!