Re: Globuś, jestem :-)

Data: 2013-03-11 22:26:03
Temat: Re: Globuś, jestem :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 11 Mar 2013 13:04:19 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Mają szersze biodra, nawet rodzą więcej bo im się wydaje ,przez
> przestrzeń, że to się gdzieś pomieści.

Na wsi po prostu jeszcze ludzie chcą się rozmnażać - na wsi rodzina jeszcze
istnieje, ostoja narodu :-)

> Jak patrze na miastowe to często mam wrażenie choroby, jak ona rodzi
> przy takich biodrach?

Ano - cesarki w modzie ponoć :-]

> Przez szerokie biodra nogi wydają się krótsze i one są jakby opasane
> tymi biodrami.

Wąskie biodra to efekt odchudzania, powszechnej choroby kobiet. Także braku
wygimnastykowania dzieci i młodzieży - siedzi toto latami, od urodzenia aż
do zakończenia procesu rośnięcia kości, w domu bez ruchu, nic nie robi
fizycznie, bo samochodem nawet do sklepu jedzie, więc kości "poziome"
(miednica, ramiona) się nie rozwijają, a przecież one ksztaltują się w
ruchu (bieg, inna aktywność fizyczna, praca fizyczna itp), tylko te długie
kości im rosną (kończyny), bo do białka i wapnia jest obecnie łatwy dostęp.
Dlatego większość kobiet ma figurę rachitycznych chłopców. Poniekad i moda
za tym nadąża i to własnie promuje.

> W szklarni trochę kiedyś sąsiadce pomagałem, więc ona miała bardzo
> szerokie te biodra i mnie zaraziła nimi, dlatego zacząłem się
> przyglądać ,

Słusznie, słusznie! Widze, ze męski duch w tobie całkiem nie upadł jeszcze
333-)

> tym samym wiejskie baby o wąskich biodrach to nie
> spotkałem, a jak długo w mieście nie byłem, po dłuższej nieobecności ,
> miałem wrażenie że miastowe są chore.
> Bo i chowają się ze swoim ciałem i też to chowanie formuje im biodra
> jak Japonką małe stopy.

Dokładnie.

> Młode na wsi chcą być laskowate, więc stylizują się na takie smukłe,
> ale nie są, to tylko fason je -odbiodrowuje.

Są różne, ale te bezbiodrzaste bardzo rzadko się zdarzają.

> Nie chodzi o chamstwo , że trzeba się kryć, ale to działa
> nieświadomie, przez ilość każdy się streszcza.
> Jak będziesz zatłoczoną windą jeżdziła i ciągle się streszczała w
> sobie to się zmniejszysz.

No coś w tym jest :-)

> Ja to samo miałem w celi, cela jest mała więc zmalałem i każdy
> drobniejszy się robi i to nie tylko przez stres,

Więzienie to etap wygaszenia aktywności życiowej - trochę jak śmierć. Po
śmierci ludzie sa tacy drobni... Nawet ci, których za życia wszyscy mieli
za postawnych...

> tylko sobą innym
> utrudniasz życie.

Nie wolno tak o sobie myśleć!