Re: Globuś, jestem :-)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 11 Mar 2013 16:38:16 -0700 (PDT)
<6kdr10395ym5$.18uzig867j0xg$.dlg@40tude.net>
<9...@c...googlegroups.com>
<jcc7b15k8fvl$.unxhckhwygea.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Globuś, jestem :-)
From: glob <r...@g...com>

On 12 Mar, 00:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> W pierwszej części posta mówisz o marginesie jak o typowym targecie, a
> tutaj powyżej to... kobieta o wąskich biodrach też moze urodzić bez
> komplikacji - o ile jest zdrowa. Ja rodziłam 12 h, a moja koleżanka o
> biodrach jak sznurek urodziła w pół godziny. Tak więc nie same biodra
> decydują, ale wielkosc kanału rodnego, elastyczność, odruchy.
> --
> XL

1. Pierwsze to wklejka z katolickiego getta, co się dzieje na
katolickich wiochach.
2. Ten fenomen zastanawia najtęższe głowy, dlaczego kobieta
ewolucyjnie nie jest dostosowana do rodzenia, ja myśle że celowo, bo
człowiek od zawsze aby przeżyć musiał ingerować, więc mamy mnóstwo
pozostawionych miejsc pustych przez naturę, jak np: że nie mamy
sierści, więc aby nie umrzeć z wyziębienia i różnych badyli musimy
zadziałać rozumowo aby przetrwać.