Głód Miłości

1. Data: 2017-06-05 07:52:12

Temat: Głód Miłości
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moja największa zaleta, moja najbardziej zachwycająca cecha.
Mogę być tylko wdzięczny osobom które to spowodowały.

2. Data: 2017-06-05 08:11:20

Temat: Re: Głód Miłości
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 07:52, pinokio pisze:
> To moja największa zaleta, moja najbardziej zachwycająca cecha.
> Mogę być tylko wdzięczny osobom które to spowodowały.

Kasia Kowalska - Pieprz i sól
https://www.youtube.com/watch?v=tzxL4JR6UX0

3. Data: 2017-06-05 09:11:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 07:52, pinokio pisze:
> To moja największa zaleta, moja najbardziej zachwycająca cecha.
> Mogę być tylko wdzięczny osobom które to spowodowały.
"Gdy, ukocha­na oso­ba przes­ta­nie Cię Kochać, będzie niczym śmierć
zim­na, nie­czuła, bez­względna. Będzie wbi­jać w twe ser­ce zim­ne
sta­lowe kol­ce obojętności. Może to ro­bić nieświadomie... "

4. Data: 2017-06-05 09:20:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> To moja największa zaleta, moja najbardziej zachwycająca cecha.
> Mogę być tylko wdzięczny osobom które to spowodowały.

Tzn. komu?

5. Data: 2017-06-05 09:22:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 09:20, Ikselka pisze:

> Tzn. komu?

Nie będę się zbytnio wywnętrzniał w necie, ale zrozumiałem że moje żale
do nich są niepotrzebne, bo te osoby również mnie ukształtowały ;-)

6. Data: 2017-06-05 09:26:21

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 09:22, pinokio pisze:

> ;-)
powinno być :-)

7. Data: 2017-06-05 09:30:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn. komu?

Osoby które nie potrafiły mi dać miłości jakiej chciałem, może byłem
zbyt zachłanny

8. Data: 2017-06-05 10:00:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Osoby które nie potrafiły mi dać miłości jakiej chciałem, może byłem
> zbyt zachłanny

Nie, nie byłeś. Prawdziwa Miłość nie zna ograniczeń i nie zachowuje
niczego dla siebie. Ograniczanie oznacza oszukiwanie czyli Fałsz.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

9. Data: 2017-06-05 10:24:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 10:00, LeoTar Gnostyk pisze:
> Nie, nie byłeś. Prawdziwa Miłość nie zna ograniczeń i nie zachowuje
> niczego dla siebie. Ograniczanie oznacza oszukiwanie czyli Fałsz.

LeoTar, w swoich wypowiedziach masz wiele interesujących spostrzeżeń, z
wieloma mogę się zgodzić, oprócz tego jednego, na które mógłbyś dać 1%
szansy że się mylisz.

10. Data: 2017-06-05 10:30:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie będę się zbytnio wywnętrzniał w necie, ale zrozumiałem że moje żale
> do nich są niepotrzebne, bo te osoby również mnie ukształtowały ;-)

Jak wszystko inne. Tzw. behawior.

Jak ZUS strzyże Polaków.
Mam problem z klawiaturą
Adam, Ewa i boski zakaz.
Interpretacja popkultury
Nie zapomnimy! (pamięci ofiar neofaszystowskiej przemocy w Polsce)