Re: Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?

Data: 2013-02-20 15:27:15
Temat: Re: Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?
Od: outside <s...@g...com>

On 20 Lut, 16:25, outside <s...@g...com> wrote:
> [...]
ature=youtube_gdata_player

> Czyli skaczesz na ludzi na ulicy bo ktoś nie zna japońskiego?  W tej
> muzyce jest ważna muzyka, opery włoskiej też językowo nie znasz ale
> słuchasz kompozycji i emocji, a następnie tłumaczysz . Ogólnie wiem co
> trzecie słowo kto co mówi po angielsku, ale do Nicka tak się nie da,
> po tu już gra głębia języka ,więc tranlatora użyłem a następnie zbiłem
> w odpowiedni sens....translator tłumaczy tak.....

Nick Cave & The Bad Seeds: We No Kto UR
Drzewo nie obchodzi, co ptaszek śpiewa
Schodzimy z powodu w świetle poranka
Drzewo nie wiem, co ptaszek przynosi
Schodzimy z powodu rano

I oddychamy, w tym
Nie ma potrzeby, aby przebaczyć
Oddychania, w nim, nie ma potrzeby, aby wybaczyć

Drzewa będą ważne jak błagalnie ręce
Schodzimy z powodu w świetle poranka
Drzewa wszyscy stoją jak błagalnie ręce
Schodzimy z powodu w świetle poranka

I wdychać go w
Nie ma potrzeby, aby przebaczyć
Oddychać w, nie ma potrzeby, aby wybaczyć

Drzewa będą płonąć poczerniałych dłoniach
Wracamy ze światłem wieczorem
Drzewa spali sczerniałe ręce
Nigdzie na odpoczynek, z nigdzie nie lądować

I wiemy, kim jesteś
I wiemy, gdzie mieszkasz
I wiemy, że nie ma potrzeby, aby przebaczyć

[...]

I wiemy, że nie ma potrzeby, aby ponownie wybaczy