Głośna praca lodówki

1. Data: 2003-08-18 05:54:45

Temat: Głośna praca lodówki
Od: "gregory" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kupiłem lodówkę Amica - nie pamiętam jaki to model ale jest to lodówka
dwuagregatowa z zamrażalnikiem 3-szufladowym i 5 półek w lodówce. Kupiliśmy
ją dlatego, że stara lodówka była głośna i po przerobieniu kuchni na aneks
kuchenny było ją słychać.
Lecz nowa lodówka też jest głośna, przy starcie lodówki agregat wchodzi w 10
sekundowy rezonans. Następnie jest cicha, normalna praca i 20 sekund przed
końcem pracy znowu nasila się rezonans - czym bliżej do wyłączenia to
rezonans się nasila.
Co to może być za przyczyna ? Agregat od zamrażarki chodzi cicho natomiast
od lodówki głośno. Kupiłem ją w sobotę , czy mam możliwość oddania jej do
sklepu i w to miejsce wziąć inną ?
Proszę o podpowiedź, zależy mi na czasie .
Z góry wielkie dzięki

pozdrawiam

Grzegorz

1. Data: 2003-08-18 06:39:18

Temat: Re: Głośna praca lodówki
Od: "gregory" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę ją zwrócić bez problemu czy będę miał z tym kłopoty ?

1. Data: 2003-08-19 10:51:59

Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregory wrote:
> Czy mogę ją zwrócić bez problemu czy będę miał z tym kłopoty ?

O ile wiem to problemem jest ... Amica.
Panowie z serwisu twierdzili, że ten hałas przy starcie to nie hałas :(
Mój kumpel po procesie w sądzie konsumenckim oddał ją i jeszcze dostał
odszkodowanie, ale nie wiem czy ta wiadomość Cię ucieszy.

Ondraszek

1. Data: 2003-08-21 19:20:48

Od: "Anador" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sekundowy rezonans. Następnie jest cicha, normalna praca i 20 sekund przed
> końcem pracy znowu nasila się rezonans - czym bliżej do wyłączenia to

Jestes pewien ze to w agregacie? W nowych lodówkach coraz czesciej źródłem
hałasu (bulgotanie, piskanie buczenie) jest punkt wtrysku skroplownego gazu
do parownika, bo izobutan r600 ma niską pręźność par i ciśnienie w
instalacji jest niewielkie. To tam gdzie kończy się kapilara.

Podobno już wymyslili jakiś sposób na te dolegliwości - są nimi kompresory o
zmiennej wydajności (regulowane obroty silnika), ale nie widzialem jeszcze
lodówek je wykorzystujacych.

Anador

1. Data: 2003-08-22 09:04:12

Od: "" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
też mam Amicę (ma 7 lat) i też mi burczy, wiec chyba główny problem jest w
produkcie.
Lodówka stoi u mnie w kuchni na panelach, więc aby zmiejszyć rezonans, to pod
nóżki i kółka podłożyłem po jednej płytce glazury, dodatkowo podkręciłem nóżki
na prawie zupełnie poziomo. Trochę te działania pomogły i można teraz spokojnie
rozmawiać w mieszkaniu.
Z tego co słyszałem, to w wytłumieniu pomaga też przyklejenie na ścianę pianki
(takiej jak np. do paneli) za lodówkę.

Pozdrawiam,
Hubertusz.

roleta-zsuwane zamknięcie szafki np. kuchennej
wanna akryl
[spam] sprzedam kolnierz velux eks 308 1001 i 1003 za 1/2 ceny
Hydraulik w Gdańsku?
Cichy okap szufladowy - jakies sugestie?