wanna akryl

1. Data: 2003-08-17 14:04:08

Temat: wanna akryl
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam nowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
macie cos sprawdzonego?
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-08-18 06:55:52

Temat: Re: wanna akryl
Od: "Pingwin" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam nowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
> macie cos sprawdzonego?
> pozdrawiam
> p.

Ja od prawie 3 lat czyszczę lekkim roztworem wodnym Ajaxu lub podobnych,
większe zabrudzenia - Ajaxem nierozcieńczonym
i jest super.
Też się na początku bałem, ale jest ok.
Niepolecałbym częstego stosowania do akrylu cifa czy cilita ....

1. Data: 2003-08-18 08:41:37

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam nowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
> macie cos sprawdzonego?

od 3 lat uzywam zoltego CIF-a, ma na tyle drobne ziarno ze
ma wlasnosci polerujace

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-08-18 11:00:11

Temat: Odp: wanna akryl
Od: "Aseti" <aseti@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bho20a$hol$...@a...dialog.net.pl...
> witam
> mam nowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
> macie cos sprawdzonego?
> pozdrawiam
> p.

Ja od długiego czasu uzywam mleczka Bill lub Sansed Uniwersal
Emalia się nie ściera i nie trzeba szorować. Wszystko spływa po przesynięciu
goąbki po wannie

--
Pozdrawiam serdecznie,
Aseti

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

1. Data: 2003-08-18 14:09:05

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od długiego czasu uzywam mleczka Bill lub Sansed Uniwersal
> Emalia się nie ściera i nie trzeba szorować. Wszystko spływa po
> [...]
jaka emalia??? wanna akrylowa jest w calosci zrobiona
z jednolitego materialu (akrylu). Jedna z jej zalet jest to
ze mozna zapolerowac rysy (sa sprzedawane specjalne kity).
Wada jest to ze latwo ja zarysowac

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-08-19 05:37:59

Temat: Re: Odp: wanna akryl
Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Aseti (aseti@no_spam.pl) dostałam taką:

> Ja od długiego czasu uzywam mleczka Bill lub Sansed Uniwersal
> Emalia się nie ściera i nie trzeba szorować. Wszystko spływa po
> przesynięciu goąbki po wannie

Ja ostatnio myję płynem do naczyń, Ludwikiem konkretnie, bo wydał mi
się najmniej szkodliwy, gdyby nawet jakiś resztki na wannie zostały i
człowiek sie w tym wykąpał :-). Też gąbką przetarte wszystko schodzi
ładnie.

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

1. Data: 2003-08-19 13:47:23

Od: "Aseti" <aseti@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wlodzimierz Macewicz <w...@i...pw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bhqlbu$qk4$...@S...icm.edu.pl...

--
> [...]
> z jednolitego materialu (akrylu). Jedna z jej zalet jest to
> ze mozna zapolerowac rysy (sa sprzedawane specjalne kity).

Oj, tak, tak masz zupełną rację. Moje przejęzyczenie wynikało z pośpiechu.
Oczywiście, że chodzi o akryl
Sorki :)
--
Pozdrawiam serdecznie,
Aseti

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

[spam] sprzedam kolnierz velux eks 308 1001 i 1003 za 1/2 ceny
Hydraulik w Gdańsku?
Cichy okap szufladowy - jakies sugestie?
okna PCV, zabudowa balkonu
Meble kuchenne, Poznań