Głowa

1. Data: 2003-02-07 20:02:56

Temat: Głowa
Od: "UNIX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Mój bliski znajomy ma łupież pstry
Ratujcie Go!:(

1. Data: 2003-02-07 20:38:26

Temat: Re: Głowa
Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KETOKONAZOL

POTROJNA DAWKA PRZEZ PRZYNAJMNIEJ 2 MIESIACE

i zapomnij o solarium,
o basenie
i innych tego typu miejscach.
wszelkie ciuchy jeli nie powywalac to wygotowaci wyprasowac

i wszystko bedzie dobrze.

chodzilam po wielu dermatologach i zaden nie potrafil wyleczyc w koncu ktos
zdiagnozowal i za posrednictwem znajomego lekarza zastosowalam 3 razy
mocniejsza dawke. w ulotce bylo napisane ze w ostrych stanach mozna
zastosowac taka dawke a dermatolog zapisal mi slabsza dawke.
dosc mialam cierpienia wiec poszlam na calosc.
drugi rok mija nie mam zadnych problemow ani z lupiezem ani z innymi
grzybopochodnymi.
powodzenia

malina

1. Data: 2003-02-08 21:51:19

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech zacznie stosować szampon Nizoral do mycia ciała.
Zawiera ketokonazol, polecany już przez Malinę Słodką (z tym, że odnoszę
wrażenie, że polecano tabletki- na receptę).

1. Data: 2003-02-10 06:52:34

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malina_Słodka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dosc mialam cierpienia wiec poszlam na calosc.
> drugi rok mija nie mam zadnych problemow ani z lupiezem ani z innymi

A TO MOZNA KUPIC W APTECE?
CO TO JEST DOKLADNIE JEZELI MOZESZ NAPISAC

ONka

1. Data: 2003-02-10 08:28:28

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UNIX" <m...@w...pl> napisał
> Hej! Mój bliski znajomy ma łupież pstry
> Ratujcie Go!:(

To diagnoza lekarza?
Jesli zdiagnozowal to powinien wyleczyc ;) To dosc popularna
przypadlosc, lekarze sobie z tym radza...

Kaska

kosmetyki homeopatyczne
Poszukuje jakis stron z moga meska !
czarne kropki na nosie !