TRĄDZIK

1. Data: 2003-02-07 14:37:04

Temat: TRĄDZIK
Od: "Agnieszka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy rzeczywiście jedynym sposobem na trądzik jest seks?

1. Data: 2003-02-07 14:53:34

Temat: Re: TRĄDZIK
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Czy rzeczywiście jedynym sposobem na trądzik jest seks?

Może niezbyt skuteczny sposób, ale za to przyjemny ;-)

Krycha, PNMSP

1. Data: 2003-02-07 16:22:49

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy rzeczywiście jedynym sposobem na trądzik jest seks?

Podobno w czasie ciąży trądzik może ulec złagodnieniu, ustąpić całkowicie
lub nasilić się (w związku ze zmianami hormonalnymi). Co prawda do ciąży
prowadzi seks, ale żeby sam jako taki leczył trądzik??? :))))) Ciekawe...

Pozdr
Majka

1. Data: 2003-02-07 17:07:06

Od: Sławek-K- <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

Nie wiem czy u wszystkich....ale tak.
Ja jestem żywym przykładem....:)

--
Sławek-K-

1. Data: 2003-02-07 18:30:01

Temat: Odp: TRĄDZIK
Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <c...@w...pl> napisala:

: Czy rzeczywiście jedynym sposobem na trądzik jest seks?

Tez, ale napewno nie jedynym ;))
Nie bede pisal co jest na tradzik, bo mnie znowu skasztania tutejze
dziewczeta

1. Data: 2003-02-07 19:21:40

Temat: Re: Odp: TRĄDZIK
Od: "Ulka " <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafar <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Tez, ale napewno nie jedynym ;))
> Nie bede pisal co jest na tradzik, bo mnie znowu skasztania tutejze

Ja chętnie posłucham co oprócz seksu jest dobre na trądzik... :-)

1. Data: 2003-02-08 07:18:09

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> [...]
> całkowicie lub nasilić się (w związku ze zmianami hormonalnymi).
> Co prawda do ciąży prowadzi seks, ale żeby sam jako taki leczył

wielu dziewczynom porawia sie cera po zaczeciu wspolzycia poniewaz zaczynaja brac
pigulki antykoncepcyjne.
stad pewnie bledna korelacja, ze to od seksu.

vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-08 08:50:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy rzeczywiście jedynym sposobem na trądzik jest seks?

Tak, ale tylko u trolli.

JoP

1. Data: 2003-02-08 09:01:36

Od: Sławek-K- <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:Xns931C18F554D1vanilla1@213.180.128.20
> wielu dziewczynom porawia sie cera po zaczeciu wspolzycia poniewaz
> zaczynaja brac pigulki antykoncepcyjne. stad pewnie bledna korelacja,
> ze to od seksu.

To dopiero ciekawostka...To co z facetami?Używałem różnych preparatów
do leczenia tego paskudztwa i...nic.Dopiero seks..i cud.Po problemie.
--
Sławek-K-

1. Data: 2003-02-08 14:38:50

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek-K- wrote:

> To dopiero ciekawostka...To co z facetami?Używałem różnych preparatów
> do leczenia tego paskudztwa i...nic.Dopiero seks..i cud.Po problemie.

no po prostu przypadek jakis;)
a tak serio, pierwszo slysze zeby facetowi sie od seksu poprawila cera. ciekawa
jestem, czy to takie powszechne.
moze ty jestes niesamowitym i jedynym wyjatkiem?:)
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w
morde!

Witkacy

archiwum
kupiłam :)) Ziaje
bal karnawałowy
fotograf do wynajęcia
Wiosna czy Jesień - pomóżcie określić typ urody...