Gofry

1. Data: 2001-02-02 22:34:47

Temat: Gofry
Od: "news.tpi.pl" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zrobiłam gofry, ale były miękkie jak naleśniki. Znacie jakiś dobry
przepis na gofry?
Dzięki. Biała

1. Data: 2001-02-03 10:06:54

Temat: Re: Gofry
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.tpi.pl" wrote:

> Dzisiaj zrobiłam gofry, ale były miękkie jak naleśniki. Znacie jakiś dobry
> przepis na gofry?

a moje sie przepalawiaja przy otwieraniu gofrownicy......
nie wiem dlaczego. macie jakies rady?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-03 12:35:41

Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może za rzadkie ciasto?
A dodajesz odrobinę oleju do ciasta?
:)
Pa

1. Data: 2001-02-03 13:59:26

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biala wrote:

> Może za rzadkie ciasto?
> A dodajesz odrobinę oleju do ciasta?

pewnie ze tak. probowalalm juz z roztopionym maslem i olejem. z olejem
nawet gorzej jakos mi wychodzily niz z maslem - ale to moze przypadek...

pat

1. Data: 2001-02-03 16:40:31

Od: j...@p...onet.pl (Janusz Fąfara) szukaj wiadomości tego autora

proponuje www.kuchnia.3miasto.pl/1188.htm jest tam kilka przepisow na gofry
a pierwszy przepis polecam-sam sprawdzilem jest swietny, tylko proponuje
dodac cukier waniliowy tak dla smaku.
pozdrowienia janusz

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-04 17:48:15

Temat: Odp: Gofry
Od: "Mufa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik news.tpi.pl <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95fc64$9cu$...@n...tpi.pl...
> Dzisiaj zrobiłam gofry, ale były miękkie jak naleśniki. Znacie jakiś dobry
> przepis na gofry?
> Dzięki. Biała

Ostatnio własnie robiłam gofry i wyszły bardzo dobre - co prawda jak chwilę
poleżały to też robiły się trochę miękkie, ale zaraz po wyjęciu z gofrownicy
były super.
A więc ciasto robię następująco - miksuję mleko, jajka i mąkę - niestety nie
potrafię podać ile czego, bo wrzucam wszystko "na oko" (w zależności ilu
jest chętnych:-)), dodaję trochę soli. Ciasto ma wyjść trochę gęściejsze niż
na naleśniki. Oliwy do samego ciasta nie dodaję, smaruję nią tylko
gofrownicę przed wlaniem każdej porcji ciasta (mam trochę stary model
gofownicy i bez posmarowania oliwą ciasto przywiera).

Pozdrawiam i życzę smacznego
Monika

1. Data: 2001-02-05 10:40:04

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala napisał(a) w wiadomości:
<3...@m...pw.edu.pl>...

>a moje sie przepalawiaja przy otwieraniu gofrownicy......
>nie wiem dlaczego. macie jakies rady?

Albo ciasto za rzadkie, albo jesteś za mało cierpliwa i za szybko do nich
zaglądasz.

1. Data: 2001-02-05 13:33:22

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idol wrote:

> Albo ciasto za rzadkie, albo jesteś za mało cierpliwa i za szybko do nich
> zaglądasz.

hm. napewno nie jestem zbyt niecierpliwa. dopoki mi swiatelko nie zgasnie
to nawet do nich nie zagladam.
w takim razie sprobuje gesciejsze robic.

dzieki :)
pat

1. Data: 2001-02-05 13:35:08

Temat: Re: Re: Gofry
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mufa wrote:

> [...]
> gofrownicę przed wlaniem każdej porcji ciasta (mam trochę stary model
> gofownicy i bez posmarowania oliwą ciasto przywiera).

dobry pomysl z oliwa :)
mnie zawsze przeraza jesli cos zawiera duzo tluszczu albo cukru...

a cukru nie dodajesz?

pat

1. Data: 2001-02-05 17:37:16

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moje sie przepalawiaja przy otwieraniu gofrownicy......
> nie wiem dlaczego. macie jakies rady?
>
> pat
> --

trzeba gofrownice porzadnie rozgrzac, wczesniej smarujac ja olejem
mnie zawsze pierwsze dwa sie przepolawialy, ale nastepne byly poprostu niebo
w gebie i w oczach:)

pozdry Monika

Tunczyk...
Bezy