Gofry

1. Data: 2003-07-24 22:04:49

Temat: Gofry
Od: "Skrapi" <s...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Moze ktos polecic jakis dobry przepisik na gofry?? Najlepiej szybki w
wykonaniu i smaczny. Dzieki wszystkim z gory :)

1. Data: 2003-07-25 05:51:52

Temat: Re: Gofry wg Jagi - sprawdził Rahab
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skrapi" <s...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
>
> Moze ktos polecic jakis dobry przepisik na gofry?? Najlepiej szybki w
> wykonaniu i smaczny. Dzieki wszystkim z gory :)

Podaję wypróbowany już u mnie :) przepis Jagi. Gofry są świetne, chrupiące i
pyszne :) Z połowy proporcji, mnie wychodzi ok. 8 gofrów. Piekę ok. 5 minut.

3 szklanki maki
2 szklanki mleka (zwykle z kartonika lub z woreczka, procenty nie wazne)
4 jajka
5 dkg cukru
cukier waniliowy
szczypta soli
ciut oleju
szczypta proszku do pieczenia
wymiksuj wszystko w jakims naczyniu i SMACZNEGO !!!!
Aha, taka ilosc jest dobra na 2-3 osoby :) Wiec jesli chcesz sprobowac sam
to nastaw sie ze bedziesz jadl te gofry przez 2 dni :)
Pozdrawiam, Jagaa

rahab

( P) Muffiny czekoladowe
(P) Tort Tiramisu