Re: Gołąbki

1. Data: 2001-07-13 11:29:50

Temat: Re: Gołąbki
Od: "Bożena Kotecka" <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć jestem nowa w tej grupie dyskusyjnej i mam nadzieję że sprzydam się do
czegoś .

A więc przezepis na GOŁĄBKI INACZEJ

1kg kapusty białej WYKONANIE
1/2 mięsa mielonego kapustę bardzo cięko
poszatkować lub użyć do tego miksera , zasolić i zostawić
3 cebule do puszczenia
soków. Wycisnąć.Cebulę pokroić w kostkę włożyć do kapusty
3 jaja razem z
:mięsem,jajami,kaszą manną,,dodając sól i pieprz do smaku .Wszystko
1 szklanka kaszy mannej mieszamy.Uformować
kotleciki takie jak na mielone i upiec .Przełożyć kotlety do
2 kostki rosołowe rondla zalać bulionem
i dusić 45 minutw piekarniku(kotleciki muszą być całkowicie
sól, pieprz,koncentrat pokryte
bulionem).Pozostały sos zlać dodać koncentrat pomidorowy i zagęścić
śmietana,mąka ś mietaną.
tłuszcz do smażenia Są naprawdę wyśmienite

Pozdrowienia Bożena
---------------------------------

1. Data: 2001-07-13 12:11:31

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Kotecka" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 1kg kapusty białej WYKONANIE
> 1/2 mięsa mielonego kapustę bardzo cięko
> poszatkować lub użyć do tego miksera , zasolić i zostawić

Powiem szczerze, ze faktycznie przepis jest podany "inaczej"... Nie mniej
doceniam dobre checi.

Jader

Re: Pielgrzymi...
Re: margaryny