kurki

1. Data: 2001-07-13 11:49:45

Temat: kurki
Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Wczoraj na rynku widziałam świeże kurki. Proszę szanownych
grupowiczów o propozycje co można z nich przyrządzić.
Pozdrawiam Jola

1. Data: 2001-07-13 11:59:54

Temat: Re: kurki
Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> Witam! Wczoraj na rynku widziałam świeże kurki. Proszę szanownych
> grupowiczów o propozycje co można z nich przyrządzić.

Jajecznica na kurkach :))
Najpierw grzybki smażymy z cebulką, a jak już wyglądają odpowiednio, wbijamy
jajka. Oczywiście, trzeba posolić. Pyszności!

Pozdry

Aldik

-- Władza to nie tylko to co masz,
-- ale także to co twoi wrogowie sądzą, że masz
-- (Saul Alinsky)

1. Data: 2001-07-13 12:01:53

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:
Niedawno ten temat byl wlasnie walkowany. Z przepisu Jerzego polecam kurki w
jajecznicy. Smaczniutkie.

pozr. Wilma

Re: Gołąbki
Re: Pielgrzymi...