Gołębie POMOCY !!!

1. Data: 2001-07-30 10:42:48

Temat: Gołębie POMOCY !!!
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić aby sie ich pozbyc z parapetów????
Chodzi mi o rozwiązania pokojowe nie chcę na razie do nich strzelać.

Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2001-07-30 11:40:16

Temat: Re: Gołębie POMOCY !!!
Od: "frisell" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

polecam worki foliowe
wieszasz ze dwa, tak zeby swobodnie lataly na powietrzu
- no i masz troche mniej osrane parapety

1. Data: 2001-07-30 12:07:53

Od: "news.internetpartners" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glaeken" <g...@p...com> wrote in message
> Co zrobić aby sie ich pozbyc z parapetów????
> Chodzi mi o rozwiązania pokojowe nie chcę na razie do nich strzelać.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Dosc popularne sa "maty fakira" przyklejane do powierzchni parapetow i
gzymsow, ktore skutecznie zniechecaja ptaki do siadania na wymienionych. Ich
zaleta jest to, ze nie rzucaja sie specjlanie w oczy.
Innym rozwiazaniem byloby moze przyklejenie jakiegos zdjecia kota lub ptaka
drapieznego za szyba, tak by ptaki widzialy grozny wzrok (nie wiem na ile
skuteczne). ;-)

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-07-30 12:09:18

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glaeken <g...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k3djk$a4g$...@h...uw.edu.pl...
> Co zrobić aby sie ich pozbyc z parapetów????
> Chodzi mi o rozwiązania pokojowe nie chcę na razie do nich strzelać.

Do wspornikow zamontowanych po bokach parapetow wiazesz mocna zylke tak, aby
przebiegala w kilku rzedach jakies 5-10cm nad parapetem. Golab na zylce nie
usiadzie, pod nia nie wlezie. Tylko zylka musi byc albo dobrze widoczna albo
mocna i dobrze naciagnieta.
Innym patentem stosowanym przy zabytkach jest zrobienie z parapetu "jeza",
ale to chyba odpada z powodu estetyki.

J.

1. Data: 2001-07-31 12:06:33

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam worki foliowe
> wieszasz ze dwa, tak zeby swobodnie lataly na powietrzu
> - no i masz troche mniej osrane parapety

Duzo bardziej estetyczne sa takie kolorowe odpustowe wiatraczki.
--
Asia

1. Data: 2001-08-05 19:06:06

Od: "Pawel" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam właśnie metode z żyłkami. Sam ją stosowałem i to ze 100% efektem.
Pozostałe stwarzją tylko inne problemy albo są po prostu makabryczne ;-)

Paweł

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
%%%% Polski serwis Feng Shui - http://www.fu.pl/ %%%
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

1. Data: 2001-08-06 11:22:23

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobić aby sie ich pozbyc z parapetów????

A jak pozbyć się zasrańców z balkonu ?

1. Data: 2001-08-07 07:48:30

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobić aby sie ich pozbyc z parapetów????
> Chodzi mi o rozwiązania pokojowe nie chcę na razie do nich strzelać.

A moze ktos wie jak zniechecic bociany do siadania na dachu ? Moj sasiad
juz z nimi walczy. Obawiam sie, ze kiedy bede miala dach to bedzie rowniez
moj problem.
--
Asia

1. Data: 2001-08-07 08:18:54

Temat: Odp: Gołębie POMOCY !!!
Od: "darekj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastosuj maskotkę w postaci kotka, liska etc.
Sprawdzone. B.skuteczne

--

Dariusz Jóźwiak

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-08-07 11:19:40

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisała

: A moze ktos wie jak zniechecic bociany do siadania na dachu ? Moj sasiad
: juz z nimi walczy. Obawiam sie, ze kiedy bede miala dach to bedzie rowniez
: moj problem.

A dlaczego chcesz zniechęcić? Czy w jakiś sposób Ci przeszkadzają (np.
zanieczyszczają podwórko, dach, hałasują itp.)? Pytam z czystej ciekawości.
Wydaje mi się, że bociany szukają sobie na dachu miejsca do uwicia gniazda, więc
może warto postawić na podwórku, w pobliżu domu wysoki słup z jakimś
blatem/koszem na wierzchołku, żeby tam właśnie ptaki mogły się urządzić. Nie
wiem na ile to pomoże, ale warto spróbować.
BTW - bociany są pod ochroną, więc żadne radykalne rozwiązania nie wchodzą w
grę.
Maja

Gdzie kupić dobre łóżko w Krakowie
pytanie