Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Goście z klasą
Date: Tue, 05 Aug 2003 16:01:53 +0200
Organization: zzz
Lines: 30
Message-ID: <bgode9$njp$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <bgnvcn$54a$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: qd6.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1060092171 24185 217.99.13.6 (5 Aug 2003 14:02:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Aug 2003 14:02:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:218555
Ukryj nagłówki
Ana napisał:
> Jechałam na wakacje.W nocy złodziej skradł mi torebkę z samochodu. Rano
> wpadłam w panikę, bo miałam w niej moją osobistą aptekę. Jednak nie stało się
> nic aż tak złego. Torebka została porzucona w widocznym miejscu bez forsy,
> lecz z lekami.
> To chyba złodziej miał klasę, nie?
No tak, mógł mnie zabić, a połamał mi tylko ręce. ;)
> Na campingu gość na wózku inwalidzkim rozkładał namiot. Trochę pomagała mu
> żona, ale to polegało zaledwie na podawaniu różnych elementów-wszystko.
> Dodam, że gość jechał autem ze Szwajcarii do Grecji.
> To chyba miał klasę, nie?
Gość nie ma tu nic do tego - kobieta była bez klasy, chyba że uznasz, że
kobiety to święte krowy. ;)
> 19latek płynął ze swoją mamą. Ciągnęli całkiem równo, co musiało zastanawiać,
> jak to jest możliwe. Na pytanie: co się tak ślimaczysz, synu, padła
> odpowiedź: żeby ci nie było przykro.
> To chyba małolat z klasą, nie?
Na kajakach pływa się trudno jak nie ciągnie się równo - kwestia tego
kto jest silniejszy w teamie jest dyskusyjna - przód niby ciągnie, ale
równocześnie obciąża dziób [większa powierzchnia styczna z wodą ==
opór]. Ja tam zawsze byłem za tym, że nawet najatrakcyjniejsza kobieta
na dziobie, to bezsensowne obciążenie dziobu. ;)
Flyer
|