Gotowanie z cyfrakiem cz. 2 Schabowy w "smieciach"

1. Data: 2004-02-29 18:17:51

Temat: Gotowanie z cyfrakiem cz. 2 Schabowy w "smieciach"
Od: "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schabowy w "smieciach"

Skladniki:
6 kotletow schabowych (mieso :), nie takie gotowe)
Puszka kukurydzy
Puszka zielonego groszku
Kilka ogorkow konserwowych lub kiszonych
Kilka sztuk papryki konserwowej
2 Puszki pomidorow bez skorki
300 g smietany
ryz
Sol, pieprz, maka, olej

Kotlety solimy, pieprzymy i ubijamy. Odstawiamy na 2 godziny.
[fotki brak ;)]

Ubite Kotlety przekroic na pol (badz na wiecej czesci), oproszyc maka....

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0312

... i podsmazyc na zloto na mocno rozgrzanym oleju

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0313

Ogorki obrac ze skorki pokroic na male kawalki razem z papryka konswerwowa.
Otworzyc sobie puszki z kukurydza i groszkiem.
Zrobic sos pomidorowo smietanowy (wymieszac ladnie :)

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0314

Usmazone kotlety ulozyc w rondlu/garnku/duzej patelni (co tam masz :) dodac
reszte skladnikow.
Wlaczyc pod patelnia sredni gaz ...

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0315

... i zalac sosem smietanowo-pomidorowym, dokladnie wszystko wymieszac i dac
sie temu dusic z 0,5h na zmiane pod przykryciem i bez (zeby troche wody
odparowalo i sos zrobil sie gesciejszy). Naturalnie co jakis czas mieszajac

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0318

Po polgodzinnym duszeniu nasz sos troche sciemnial i jest wyraznie gestszy

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0319

W miedzyczasie ugotowac sobie ryz.
Polac go sosem i jesc :)

http://foto.luftbrandzlung.org/album09/IMG_0321

Smacznego :)

Krowka i ...

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna

1. Data: 2004-02-29 18:27:26

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
[...]
A może codzienny reportaż z kuchni?
ziuta
1. Data: 2004-02-29 19:15:22

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeju jakie pysznosci.. umre tu z nadmiaru sliny przez Was :)))

1. Data: 2004-02-29 19:33:37

Od: "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może codzienny reportaż z kuchni?
> ziuta

Ochhh Ziuta...
Nie pekaj :) Akurat dzis mnie zebralo.
Max 1, 2 posty na tydzien o takiej tematyce wysle.
Fakt, moglem podpiac pod stary post.

Chyba, ze pijesz do obrazkowej formy. Wtedy wystarczy nie klikac na linki.

1. Data: 2004-02-29 19:44:33

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Schabowy w "smieciach"

jelsi chodzi o polaczone skladniki, to mozliwe ze to smaczne.. ale ostatnie
3 zdjecia .....
oj .... jakos moj zoladek sie buntuje ;)

Marta

1. Data: 2004-02-29 20:25:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Feb 2004 20:44:33 +0100, "Marta Kamińska"
<m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>3 zdjecia .....
>oj .... jakos moj zoladek sie buntuje ;)

ja troche tez, ja bym tez bez sosu zostawila, albo sama smeitane
uzyla. to z punktu widzenia moich wrazen estetycznych ;)) alle
juz same kotleciny wygladaly apetycznie.....:))))))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-03-05 17:56:51

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie zrobilismy wedlug podanego przepisu, tylko z polowy porcji.
Wygladalo tak jak na zdjeciach, nic nam sie nie buntowalo i smakowalo bardzo
dobrze.:)

PS. Na ile osob jest ten przepis? Bo dla dwojki osob z polowy porcji wyszlo
duuuuzo.

Pozdrawiamy.
Rachela i piechur:)

Ch Wała piczącemu w 80 stopniach
sos beszamelowy
Od kiedy wyemigrowała Nasza Wielka Kucharka...
Gotowanie z cyfrakiem cz1 (Tagiatelle)
czerwone wino