Gotujacy facet

1. Data: 2005-01-30 19:46:32

Temat: Gotujacy facet
Od: "Aktos" <n...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim.
Tak sie w domku zmienilo ze ja musze gotowac a nie zona. Boze co za czasy.
Ale to nic. Moze ktos mi poda przepisy na szybki obiad i nie drogi.
Dzieki za wszelkie pomysly.
W.

1. Data: 2005-01-30 19:46:56

Temat: Re: Gotujacy facet
Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie w domku zmienilo ze ja musze gotowac a nie zona. Boze co za czasy.
> Ale to nic. Moze ktos mi poda przepisy na szybki obiad i nie drogi.
> Dzieki za wszelkie pomysly.
> W.
He he!

Bezmiesny poniedzialek.
Ziemniaki pire i sledz w smietanie ...no moze z cebulka.

Stanislaw z Gdanska
sledziowy maniak z
Kaszub

1. Data: 2005-01-30 20:16:17

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezmiesny poniedzialek.
> Ziemniaki pire i sledz w smietanie ...no moze z cebulka.

Miesny poniedzialek :-)

Watrobka z ryzem, schabusie (lub karkowka) z ziemniaczkami, rosolek jakis

1. Data: 2005-01-30 20:20:48

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesny poniedzialek :-)

> Watrobka z ryzem, schabusie (lub karkowka) z ziemniaczkami, rosolek jakis

Mial to byc tani posilek.Ja na poniedzialek robie obiad...Moj dyzor..za 5.5
zl dla doroslej 5 osobowej rodziny.Uwsierzycie?!

Stanislaw

1. Data: 2005-01-30 20:37:22

Od: "Krzysztof" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Mial to byc tani posilek.Ja na poniedzialek robie obiad...Moj dyzor..za
> 5.5
> zl dla doroslej 5 osobowej rodziny.Uwsierzycie?!
>
> Stanislaw
Zrezygnuj z internetu i nie oszczedzaj na zdrowiu bo wydasz pozniej na
lekarzy.
KK

1. Data: 2005-01-30 20:44:43

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> wrote in message

> Mial to byc tani posilek.Ja na poniedzialek robie obiad...Moj dyzor..za 5.5
> zl dla doroslej 5 osobowej rodziny.Uwsierzycie?!

Nie, nie uwierzymy...
Byc moze skladniki o ktorych raczyles pamietac to owe 5,5 PLN a te o ktorych raczyles

"zapomniec"..? No i przyprawy, energia i takie tam duperele. Juz nie pomijajac
koszty nabycia skladnikow - bilet na tramwaj, dojazd, etc. (a koszty eksploatacyjne
malego samochodu to ok 50 groszy za kazdy przejechany kilometr...), kosztu czasu
(chyba zes bezrobotny...), etc.
Nie zdziwilbym sie gdyby owe piec i pol zlotego stalo sie 20 czy 30 zlotymi po
podliczniu ile caly ten kram naprawde kosztowal...
:-)))

1. Data: 2005-01-30 21:43:20

Od: "Dando" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Zupa: moze byc np na piersi kurczaka, delikatna, chuda = rosołek, oczywiscie
do tego Vegeta lub inny kucharek oraz kluseczki.
Piersi kurczaka trzeba pokroic na mala kosteczke. Do małego garnuszka
wlewasz koncentrat pomidorowy, moze byc na teflonowa patelnie, do tego
dorzucasz pokrojona piers i podgrzewasz na malym ogniu. Dodajesz do tego
przyprawy do smaku, pieprz sol, ewentualnie inne.
W miedzy czasie gotujesz np fasolke zielona lub zółta. Mrożonki.
Gotowe.
Wydaje mi sie ze nie jest to zrogi posiłek i dla kazdego srednio zdolnego
kucharza do przygotowania.

Pozdrawiam

Dando

1. Data: 2005-01-30 22:03:38

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aktos" <n...@a...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tak sie w domku zmienilo ze ja musze gotowac a nie zona. Boze co za czasy.
> Ale to nic. Moze ktos mi poda przepisy na szybki obiad i nie drogi.

Tanio, sycąco i smacznie. Wpisz w google , ale niech szuka tylko na tej
grupie i chyba już w archiwum, fitka melka - pisałam to kiedyś, teraz mi się
nie chce, bo goście sobie wreszcie poszli i idę spać.
Dobranoc - Agnieszka

1. Data: 2005-01-30 22:34:19

Od: "Dando" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac jakiegos wypelniacza do drugiego dania.
Kartofle, ryż, makaron, frytki.

Dando

1. Data: 2005-01-30 23:31:19

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:
> [...]
> "zapomniec"..? No i przyprawy, energia i takie tam duperele. Juz nie pomijajac
> koszty nabycia skladnikow - bilet na tramwaj,

Być może wiekszości Grupowiczów to nie dotknęło, ale sam znam z
autopsji robienie obiadu za kilka zł

Jeśli gosć mieszka np. w Słupsku albo w Gdyni, to nie wyda ani grosza na
bilety _tramwajowe_ ;)
Jęsli ma blisko rynek, to nie wyda nic.
Płatnosci za prąd czy gaz są odsunięte w czasie i ich nie czuć (choc
oczywiście są to rzeczywiste koszty)

Za 5,5 nie zrobisz II dania (ew. krokiety jajeczne lub naleśnki)

Pomyśl o zupie
W _dobrym_ mięsnym dostaniesz kości za darmo
+ włośczyzna (ok. 1,5)
+ wkład -> koncentrat pomidorowy (1zł) / groch łuskany (1-1,5) / Ogórki
kiszone (2zł) i kupa innych pomysłów

+ ziemniaki (1-1,5 zł na obiad dla 5) letko okraszone ( ok. 1 zł za
plasre boczku wędz) - ale nie do wszystkiego pasuje

sadyl

Potrawy z grochu
przepis - kurczak z pieczarkami
Tajemnica Egiptu?