Gradówka

1. Data: 2000-02-17 12:06:10

Temat: Gradówka
Od: "Kasia Fudala" <k...@d...gdans.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córeczka (2,5 l ) ma pod oczkiem mały guzek, który początkowo (przez
ok. dwa tygodnie) leczyłam wg zaleceń pani okulistki maścią detreomecynową,
jednak nie dało to poprawy. W zeszłym tygoniu poszłam do kontroli i
dowiedziałam się, że jest to tzw. gradówka, którą należy usunąć zabiegowo. W
tym celu muszą zastosować narkozę. Bardzo się tego obawiam. Termin zabiegu
wyznaczono na 3 marca. Proszę o opinię, czy napewno zabieg ten jest
niezbędny ?

Kasia i Kasiunia

2. Data: 2000-02-20 16:53:49

Temat: Re: Gradówka
Od: 1...@p...onet.pl (Waldemar Kujawa) szukaj wiadomości tego autora

> wyznaczono na 3 marca. Proszę o opinię, czy napewno zabieg ten jest
> niezbędny ?
>
> Kasia i Kasiunia

Zabieg z pewnoscia nie jest niezbędny . Z gradowka mozna zyc sto lat. RZADKO
JEDNAK MIJA SAMA.
Waldemar Kujawa

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

Córka chora na anoreksję
produkty zdrowotne i aromaterapia
medycyna niekonwencjonalna
potrzebny lek Lesodren Cytostatyc Mitotane 500mg
pęcherzyki Nabotha szyjki macicy