Grafitowa fug

1. Data: 2004-09-08 13:49:55

Temat: Grafitowa fug
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakis czas temu pracowala u mnie ekipa budowlana :(
I mam maly problem - chodzi o lazienke. Mam bardzo ladnie zafugowane plytki
(grafitowe) ciemnografitowa fuga, ktora podobno nie wciaga wody. I to chyba
prawda :) Fuga wyglada jakby byla lekko tlusta.
I teraz problem - nie wiem co to za fuga, a niestety musze jeszcze raz
zafugowac podloge (plamy po gipsie nie chca zejsc). Wiem, ze byla to dosc
droga fuga (drozsza od Mapei). Moze ktos cos kojarzy? A majstry - zniknely.
Pozdr

1. Data: 2004-09-08 14:01:33

Temat: Re: Grafitowa fug
Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zafugowac podloge (plamy po gipsie nie chca zejsc). Wiem, ze byla to dosc
> droga fuga (drozsza od Mapei). Moze ktos cos kojarzy? A majstry -

Ja kupowalam taka o "efekcie perlenia" w kolorze antracyt (u innych
producentow to moze byc to grafit) z Sopro (Sopro SaphirR 5) i kosztowala 40
zl/5kg. jeszcze nie wiem jak wyglada w naturze, ale sadze, ze bedzie taka,
jak opisujesz... no i tania nie jest chyba.
http://www.sopro.pl/all/zaprawyfugowe.html
http://www.sopro.pl/all/kartytech/fugi/910Saphir5.pd

giga

1. Data: 2004-09-08 18:13:29

Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dnia 9/8/2004 3:49 PM, Użytkownik Czarek napisał:

> [...]
> droga fuga (drozsza od Mapei). Moze ktos cos kojarzy? A majstry - zniknely.

Pytanie pokrewne dotyczące fug. Czy można przyciemnić fugę? Chodzi mi o
fugę przed położeniem. Mam ciemnobrązowe kafle na podłodze i za cholerę
nie mogę dobrać do nich fugi w takim samym lub trochę ciemniejszym
kolorze (te fugi, które znalazłem są za jasne). Czy ktoś próbował dodać
czarnej fugi w celu przyciemnienia?

Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-09-09 10:06:00

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
raz
> zafugowac podloge (plamy po gipsie nie chca zejsc). Wiem, ze byla to

Jeśli jej cenę i użyty typ znasz tylko z relacji majstrów, to może to
być zwyczajna fuga pomalowana Delfinem, efekt uzyskuje się dość
podobny. Jeśli wierzysz w uczciwość majstrów, to pytaj o fugi
epoksydowe.

Tyle, że... powtórne zafugowanie podłogi będzie wymagało wyskrobania
starej, inaczej ta nowo położona (jeśli nawet masz miejsce, żeby ją
upchnąc na wierzch) będzie ci z czasem się wykruszać. Może więc lepiej
najpierw te plamy po gipsie potraktować jakimiś solidniejszymi
środkami niż woda z detergentem? Choćby "szopem" atlasa? Albo... nie
pamiętam dokładnie nazwy handlowej, ale jest teraz jeszcze nowy
produkt, bodajże "Szop Uni" (czy jakoś tak), specjalnie dostosowany do
zmywania powłok typu delfin, unigrunt itp.

J.

J.

1. Data: 2004-09-10 12:34:01

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> produkt, bodajże "Szop Uni" (czy jakoś tak), specjalnie dostosowany do
> zmywania powłok typu delfin, unigrunt itp.

Majstry byly uczciwe (jak na majstry). Proby zmycia - dosc nieskuteczne
prowadzilem wieloma srodkami :(
Ale nie tym Szpem ... Poszukam w Wawie :)

pobór wody i prądu w mieszkaniu - jakie normy
licznik elektryczny - ciekawostka
ogrzewanie elektryczne - warto?
zmywarka - czy warto najtanszy model
Banki