Re: Grafitowa fug

From: "giga" <g...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Grafitowa fug
Date: Wed, 8 Sep 2004 16:01:33 +0200

> Jakis czas temu pracowala u mnie ekipa budowlana :(
> I mam maly problem - chodzi o lazienke. Mam bardzo ladnie zafugowane
plytki
> (grafitowe) ciemnografitowa fuga, ktora podobno nie wciaga wody. I to
chyba
> prawda :) Fuga wyglada jakby byla lekko tlusta.
> I teraz problem - nie wiem co to za fuga, a niestety musze jeszcze raz
> zafugowac podloge (plamy po gipsie nie chca zejsc). Wiem, ze byla to dosc
> droga fuga (drozsza od Mapei). Moze ktos cos kojarzy? A majstry -
zniknely.

Ja kupowalam taka o "efekcie perlenia" w kolorze antracyt (u innych
producentow to moze byc to grafit) z Sopro (Sopro SaphirR 5) i kosztowala 40
zl/5kg. jeszcze nie wiem jak wyglada w naturze, ale sadze, ze bedzie taka,
jak opisujesz... no i tania nie jest chyba.
http://www.sopro.pl/all/zaprawyfugowe.html
http://www.sopro.pl/all/kartytech/fugi/910Saphir5.pd

giga