Granica miedzy badaniem a molestowaniem

11. Data: 2001-12-20 14:11:16

Temat: Re: Granica miedzy badaniem a molestowaniem
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak wrote:

> [...]
> pacjentki, która nie daje się prowadzić. Wróżenia z fusów w gabinecie
> lekarskim nie prowadzi się.
>
> O ile zrozumiałe jest, że kobieta może nie chcieć iść do ginekologa mężczyzny,
> o tyle znacznie mniej zrozumiałe jest, że nie chce się rozebrać do badania czy
> że nie można jej przyłożyć dwóch palców do pachwiny. Równie dobrze mogłaby
> przy podejrzeniu zapalenia wyrostka robaczkowego zażądać badania brzucha przez
> kobietę, bo lekarz kazał zsunąć majtki czyli molestował.
>
> No i wreszcie molestowanie kobiety przez kobietę jest jak najbardziej możliwe.

Widzisz.
Ty sobie jaja robisz z kobiety.
A przypadki doprowadzenia kobiety do orgazmu w czasie takiego badania
jednak sie zdarzaja.
I gdy zglosi sie do prokuratora to juz to nie sa zarty.

Model "zabawy w doktora" jest w internecie szeroko opisany i
prezentowany, jak i te z cyklu "przyszla baba do lekarza"
i mowi ze ja zab boli, a lekarz na to - niech sie Pani rozbierze ..

Zatem nalezy jednak uszanowac i chronic intymnosc pajentow/ pacjentki.
A nie robic sobie jaj z pogrzebu.

12. Data: 2001-12-20 21:00:13

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz"
ta.am.torun.pl...

> -moze ma bardzo powazna chorobe kardiologiczna z
niewydolnoscia
> serce i zaburzeniami rytmu grozacymi naglym
zgonem sercowym
> i jako mlodej chcacej wspolzyc i czerpac z seksu
przyjemnosc
> trzeba ja jakosc w zyciu ustawic jak to ma robic
aby nadmierny
> wysilek i emocje nie spowodowaly u niej
pogorszenia stanu zdrowia.

Gdy moja matka, starsza już osoba, odwiedziła
pierwszy raz w zyciu kardiologa to otrzymała
zestaw pytań który ją trochę zaskoczył a nawet
zbulwersował, pytań dotyczących także sfery
intymnej. Pytającym była kobieta-lekarz.
No i hmm .... musiałem matce wytłumaczyć że
czasami jest to potrzebne dla ustawienia
właściwego leczenia.

Sark

13. Data: 2001-12-20 21:02:14

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark wrote:

> [...]
> intymnej. Pytającym była kobieta-lekarz.
> No i hmm .... musiałem matce wytłumaczyć że
> czasami jest to potrzebne dla ustawienia

Czasem to jest dobrowolna ankieta, ktora sie staje przymusowa pod
pretekstem badania.
Co wiecej, taka ankieta nie jest tez anonimowa i narusza ustawe o
ochronie danych osobowych.

Ale takie informacje zbieraja piszacy rozne prace, publikacje,
jak i ubezpieczalnie, firmy farmaceutyczne i ogolnie biznes,
zainteresowany roznorodnymi informacjami dotyczacymi przyszlych
klientow.

Zlecenie komus przeprowadzenia badania ankietowego to i 50 zl od jednej
osoby, a tak mozna przetestowac po kosztach wlasnych , prawie bezplatnie
tysiace pacjentow.

A pytania moga byc doprawdy bardzo rozne i zwiazane luzno z czymkolwiek,
poza tematem pracy zainteresowanego ankieta.

14. Data: 2001-12-21 15:30:04

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak sie zdarzaja.
> I gdy zglosi sie do prokuratora to juz to nie sa zarty.

wiesz, nie bardzo cie rozumiem... chyba jestes za bardzo pobudzony, wyobraznia
tez swoje robi... wierz mi, badanie per rectum jest NAPRAWDE wazne, czy ci sie
to podoba czy nie - mozesz nazwac takiego lekarza zboczencem, pozwac go do izby
itp , ale tego faktu nie zmienisz - naprawde dobry lekarz jest w stanie
zdiagnozowac dobrze 95% przypadkow bez uciekania sie do usg, tomografii,
rezonansu czy innych kosztownych badan, badajac tylko i wylacznie za pomoca
swoich zmyslow - wzroku, sluchu, dotyku, powonienia (co do zmyslu smaku nie
jestem pewnien :-)... - plus oczywiscie gruntowny wywiad...

> Model "zabawy w doktora" jest w internecie szeroko opisany i
> prezentowany, jak i te z cyklu "przyszla baba do lekarza"
> i mowi ze ja zab boli, a lekarz na to - niech sie Pani rozbierze ..

no tak - za duzo przegladasz stron xxx...

> Zatem nalezy jednak uszanowac i chronic intymnosc pajentow/ pacjentki.
> A nie robic sobie jaj z pogrzebu.

nikt nie robi sobie jaj z zadnego pogrzebu - jedyna wina lekarza bylo w wypadku
badania tego nieszczesnego tetna to, ze nie uprzedzil o tym pacjentki...

pozdrowienia
wesolych swiat

adam

15. Data: 2001-12-22 15:14:48

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zjest izba przyjec , jest pacjentka 17 letnia z ostrym brzuchem albo w
wywiadzie smoliste stolce ? i co i nic nomrmalnie badam
wszystko zalezy od podejscia jesli bada sie pacjentke z oblesnym
usmieszkiem , to moze byxc niefajnie
. generalnie przy nieletniej zawsze powinna byc pielegniarka i juz
nie ma co przesadzac
jelsi lekarz sie krepuje to nastoletnia pacjentka wyczuje to i bedzie sie
100 razy gorzej czula
pozdrawiam i wesolych swiat:)

16. Data: 2001-12-25 07:57:30

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak sie zdarzaja.
> I gdy zglosi sie do prokuratora to juz to nie sa zarty.

jessssu chcialbym zobaczyc kobiete ktora mnie zglosi do prokuratora, dla
tego ze ja doprowadzilem do orgazmu...
w okolicznosc odwrotna wierze za to bez mrugniecia okiem...

WaldiM

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org